Skip to content

צעירי האיחוד הלאומי הפגינו ודרשו איחוד "מבן ארי – עד אורלב"

הפגינו מול ביתו של יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב (כצל'ה) כץ. מבטיחים: ""ההפגנה היום היא רק יריית הפתיחה" מאת צבי זינגר ריח הבחירות באוויר – וזה מחלחל גם לדרגי השטח. עשרות מחברי ההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי הפגינו הערב (ראשון) מול ביתו של יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כץ (כצל'ה), בקריאה לאחד את מפלגות הציונות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפגינו מול ביתו של יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב (כצל'ה) כץ. מבטיחים: ""ההפגנה היום היא רק יריית הפתיחה"

מאת צבי זינגר

ריח הבחירות באוויר – וזה מחלחל גם לדרגי השטח. עשרות מחברי ההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי הפגינו הערב (ראשון) מול ביתו של יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כץ (כצל'ה), בקריאה לאחד את מפלגות הציונות הדתית: "מבן ארי עד אורלב".

רוצים אחדות. צילם: אביחי גרינוולד

חברי ההנהגה הצעירה קראו למפלגות 'להתעלות מעל המחלוקות' – ולהתאחד. נתנאל אריאל, דובר ההנהגה הצעירה, אמר: "אנו לא נשב בחיבוק ידיים ולא ניתן לחילוקי הדעות למנוע את אחדות הציבור. הציבור הדתי רוצה אחדות ואנו מחוייבים לכך. לציונות הדתית יש אמירות חדות וברורות בנושאים רבים ולא ייתכן שמחלוקות על צורה ועל מיקום ברשימה יקבעו את פרצופה של הציונות הדתית. קולנו יוכל להישמע רק אם נשכיל כולנו, כל בני הציונות הדתית המאמינים ב'ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל', להתאחד ברשימה משותפת לכנסת".

אביחי גרינוולד, מפעילי ההנהגה הצעירה שהשתתפו בהפגנה, אמר: "ההפגנה היום היא רק יריית הפתיחה מתוך מגוון פעולות שייעשו בתקופה הקרובה כדי ללחוץ על חברי הכנסת. נפיץ עצומה בישיבות ובאולפנות, ניפגש עם כל הגורמים וכל הרבנים, נחלק פלאיירים, ונבהיר לכולם שאחדות היא צו השעה".

1 Comment

  1. איה
    9 בינואר 2012 @ 6:47

    זה אולי מפני שהם מ פ ח ד י ם ?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן