Skip to content

נועם שליט במשחק הפוליטי. יתמודד במפלגת העבודה

אין רגע דל במדינה הקטנה שבין הירדן לים התיכון. אתה הולך לישון עם יאיר לפיד כפצצה פוליטית וקם בבוקר עם נועם שליט כנשק החדיש ביותר. מאת צבי זינגר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אין רגע דל במדינה הקטנה שבין הירדן לים התיכון. אתה הולך לישון עם יאיר לפיד כפצצה פוליטית וקם בבוקר עם נועם שליט כנשק החדיש ביותר.

מאת צבי זינגר

עוד פצצה פוליטית. לאחר הודעת יאיר לפיד כי הוא נכנס לזירה הפוליטית, הודיע גם נועם שליט כי הוא נכנס לזירה.

נועם שליט. צילמה: תמי ג'נין וולף

שליט הודיע הבוקר (יום ב') ליו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' כי החליט להתמודד על מקום ברשימת מפלגת העבודה לכנסת הבאה. שליט חבר מפלגת העבודה מאז שנת 1996. הוא התפקד מיד אחרי רצח רה"מ המנוח יצחק רבין, ולכן לא יצטרך להתפקד לעבודה.

"לאחר שנים של מאבק ציבורי, שבמהלכו זכיתי להכיר לעומק את החברה הישראלית על צדדיה היפים והערכיים, החלטתי להצטרף לפעילות ציבורית, מתוך רצון לשרת את הציבור, ולהיות במקום שממנו אפשר להשפיע על דמותה של החברה הישראלית", צוטט נועם שליט, בהודעה שפירסמה אתמול יו"ר מפלגת העבודה. "מפלגת העבודה היא מפלגה סוציאל דמוקרטית ושוחרת שלום ולכן היא הבית הטבעי שלי. אני מאמין שבהנהגתה של שלי יחימוביץ תוכל העבודה להוביל מהלכים חשובים למען החברה הישראלית".

ח"כ יחימוביץ אמרה בתגובה: "מאבקם של נועם שליט ומשפחתו לשחרור גלעד החל כמאבק פרטי, אך הפך למאבק הטומן בחובו את ערכי הבסיס של החברה הישראלית: סולידריות, ערבות הדדית וציונות. מאבקו של נועם הוא דוגמא ומופת למאבק ציבורי ראוי ומאופק, אך בו בזמן נחוש ואפקטיבי. במאבק זה התלכדה החברה הישראלית כולה סביב ערכים משותפים. נועם הוא איש מפלגת העבודה שנים רבות, ואני משוכנעת כי תרומתו לעבודה כחבר כנסת תהיה רבה".

3 Comments

  1. אזרח
    9 בינואר 2012 @ 21:31

    נראה שמפלגת העבודה מתחילה לחזור לעצמה, לפי איך שהדברים נראים, נראה שהפעם במקום קדימה (הצבעת ברירת מחדל) אצביע לעבודה.

  2. חגי קמרט
    9 בינואר 2012 @ 19:08

    בעיניי רוחי ראיתי זאת עוד מזמן. צפיתי שנועם שליט יכניס עצמו לפוליטיקה ולדעתי זה טוב.
    נכון שאם לא מקרה גלעד, סביר שלא היינו יודעים מי זה נועם שליט. אך במאבקו לשיחרור בנו גילה שלא במתכוון את תכונות הישראלי היפה. האמין , ההגון, היודע להיאבק בכל כוחו, במלוא המרץ והתעוזה למען השגת המטרה. אפילו כאשר היה צריך לעלות מדרגה ידע לעשות זאת בעיתוי הנכון בשום שכל, ובתמיכה ציבורית רחבה מאוד.
    בניגוד ליאיר לפיד שלא הייתי מציע לו להיכנס לנישה הפוליטית הזאת שאי אפשר לדעת איך יצא ממנה והוא היום מקובל על כל קצווי הקשת הציבורית אהוד הציבור ומצליח יפה בכל מעשיו הרי נועם שליט הוא אחר. הוא כבר בפוליטיקה אומנם במיקרו אך ניתן בהחלט להקיש ממעשיו במיקרו לגבי יכולתו לעשות במקרו.
    שלא במתכוון ובכוח הנסיבות התגלה לפנינו אדם מיוחד בעל תכונות נפלאות, אמין וישר לב. אדם שכמותו הפוליטיקה הישראלית צריכה, ודווקא בימים אלו שכולנו מצפים לשינוי פניה קרי ליציאה בגאון מדפוסי התנהגות כמעט שורשיים קלוקלים, שעברו כאן כמעט בירושה מדור לדור.
    העם רוצה שינוי כוחות חדשים אנשים ישרים אמינים ונועם שליט יכול בהחלט להיות אחד מהם

    • שרית פרקול
      9 בינואר 2012 @ 19:17

      יופי של תגובה, חגי. לייק 🙂

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן