Skip to content

גבר מבית שאן רצח את אשתו מול עיני בנותיו

תושב בית שאן רצח הלילה את אשתו בדקירת סכין וניסה להתאבד ליד קבר אביו. שתי בנותיהם, בנות תשע ו-14, היו עדות לטרגדיה, בנם בן ה-12 התבשר על כך בפנימייה בה הוא שוהה. "היום, תחילת הלימודים, הבנות צריכות ללכת לבית הספר, לא יהיה מי שישלח אותן", אמרו השכנים בכאב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אמש ב-23:30, דקר גבר (36) את אשתו (33) באמצעות סכין, לעיני שתי בנותיו ההמומות בנות התשע וה-14. מייד לאחר הדקירה, נמלט הגבר מביתם בבית שאן לבית העלמין המקומי, שם ניסה להתאבד באמצעות שתיית בנזין. כשהגיעו אליו השוטרים ניסה להצית את עצמו. הוא הובהל לבית החולים בעפולה במצב בינוני.

הרקע לרצח טרם הובהר, אך בני הזוג הוגדרו ברווחה ובמשטרה כנורמטיביים, למרות מקרה אלימות שהיה ידוע לגורמים המטפלים. בשנת 2006 נפתח נגד הבעל תיק בגין אלימות כלפי האישה ואף הוגש כתב אישום. התיק נסגר ללא הכרעה עקב נסיבות שהוגדרו כנסיבות נפשיות. לבני הזוג היה דוכן מזון מהיר במרכז מסחרי לא רחוק מביתם.

אמש סמוך לחצות שמעו השכנים צרחות מבית בני הזוג. הם דיווחו על כך למשטרה ולמד"א. במקביל ירדו בנות הנרצחת מהקומה השנייה בביתם ורצו לבית סבתן להזעיק עזרה. האישה, שנפצעה אנושות מהדקירה, מתה מפצעיה בביתה. כל ניסיונות מד"א להצילה עלו בתוהו. שוטרים שהגיעו בעקבות הבעל לבית העלמין בעיר מצאו  אותו סמוך לקבר אביו כשהוא מנסה לשתות בנזין וכשביקשו להתקרב אליו, הוא ניסה גם להצית עצמו, ללא הצלחה. הוא נעצר ופונה לבית החולים העמק בעפולה כשהוא במצב בינוני אך בהכרה מלאה. "היום, תחילת הלימודים, הבנות צריכות ללכת לבית הספר, לא יהיה מי שישלח אותן", אמרו השכנים בכאב.

עובדי רווחה בעיריית עפולה נסעו לפנימייה בה שוהה בנם בן ה-12, על מנת לבשר לו את הבשורה המרה. קרובת משפחה של הנער סיפרה הלילה, כי הנרצחת "הייתה אישה מקסימה שלא ידעה רגע של אושר בחיי נישואיה, אבל כלפי סביבתה הפגינה תמיד חיוך".

בתחילת חודש אוגוסט, בעיר נשר, רצח סוהר לשעבר, יחיא אלי, את בת שבע אשתו ביריות אקדח ואת בנה מנישואים אחרים פצע קשה. הבו סיפר לאחר מכן, כי לאחר ששמע יריות, מיהר לחדר השינה של בני הזוג ושם ראה את אמו מוטלת בשלולית דם ואז נורה על ידי האב החורג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן