Skip to content

חדשות אופנה: הבאזז של השבוע

רשת ההנעלה גלי חושפת את הפרזנטורים החדשים שלה, מוצרי ויקטוריה'ס סיקרט בישראל. כמעט, רונן חן מרחיב פעילות בחו"ל וממשיכים לעדכן על מבצעי סופעונה. חדשות אופנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

גלי, גלית, גל וגל – הפרזנטורים החדשים של רשת ההנעלה גלי

כל אנשי ונשות ה'גלי': עם כיוון השעון: גלי עטרי - צילום: רון קדמי; גל פרידמן - צילום: יח"ץ; גלית לוי - צילום: גיא הכט; גל לב - צילום: אביגייל עוזי
כל אנשי ונשות ה'גלי': עם כיוון השעון: גלי עטרי - צילום: רון קדמי; גל פרידמן - צילום: יח"ץ; גלית לוי - צילום: גיא הכט; גל לב - צילום: אביגייל עוזי

בשנתיים האחרונות הריצה רשת ההנעלה גלי קמפיין פרסומת בו השתתפו מאות גברים, נשים, בני נוער וילדים, שהמכנה המשותף של כולם היה שמם – גלי.

קמפיין "גלי של גלי" היה מוצלח ובעקבותיו החליטה הרשת לבחור ארבעה אייקונים מתחומים שונים שמסמלים הצלחה ישראלית: הזמרת גלי עטרי, המעצבת גלית לוי, השייט גל פרידמן והשחקן גל לב.

כן, ניחשתם מה המכנה המשותף הנוסף שלהם – הם עונים לשם גלי.

ארבעת האייקונים ייככבו בקמפיין סתיו-חורף 2012/13 של רשת גלי. לכל פרנזטור אופי וסגנון אופנה שלו שיותאמו למגוון הרחב של המותגים שמוכרת הרשת, כדוגמת האש פאפיס, הארלי דיוידסון וקאטרפילר.

 

 

 

זה כבר לא סוד – מוצרי טיפוח ואקססוריז של ויקטוריה'ס סיקרט בנתב"ג

רק אל תאחרו לטיסה. הבשמים של ויקטוריה'ס סיקרט בנתב"ג. צילום: יח"ץ חו"ל
רק אל תאחרו לטיסה. הבשמים של ויקטוריה'ס סיקרט בנתב"ג. וגם הדוגמניות. בינתיים רק על קיר הוידאו. צילום: יח"ץ חו"ל

שתי חנויות קונספט של מותג ויקטוריה'ס סיקרט ייפתחו בשבוע הבא בנמל התעופה בן גוריון: חנות אחת במתחם הדיוטי פרי והשניה – חנות פתוחה לקהל הרחב במתחם "שחקים" שבאולם היוצאים.

החנויות מעוצבות בצבעי המותג ורוד ושחור. הגברים שבין הקוראים ישמחו לדעת שבחנות מוקדש קיר וידאו שמציג את דוגמניות-העל הסקסיות של המותג. רק אל תפספסו את הטיסה ("זוהי קריאה אחרונה בהחלט לשמוליק, לטיסה 324 לאמסטרדם").

 

סופעונה אצל המעצבות טל יפת ומיה שלו

תיק "קווין" חום, מיה שלו. צילום: קובי פרץ
תיק "קווין" חום, מיה שלו. צילום: קובי פרץ

טל יפת ומיה שלו מצטרפות למבצעי סוף העונה ומציעות הנחות החל מ- 30% על מגוון פריטים מקולקציית קיץ 2012 שבחנות המשותפת שלהן.

רוצים להכיר אותן יותר? כנסו לקרוא ראיון שערכנו איתן לרגל פתיחת החנות המשותפת.

 

רשת האופנה "רונן חן" מרחיבה את פעילותה בחו"ל

שמלה כחולה פרחונית, מתוך קולקציית סתיו-חורף 2012/13 של רונן חן. צילום: אלון שפרנסקי
שמלה כחולה פרחונית, מתוך קולקציית סתיו-חורף 2012/13 של רונן חן. צילום: אלון שפרנסקי

במהלך חודש אוגוסט פתח המעצב ובעל רשת החנויות רונן חן חנות שנייה בלונדון ובעוד כחודשיים ישיק אתר מכירה מקוון לשוק האמריקאי.

החנות החדשה ברשת רונן חן נפתחה באזור מסחר וקניות ברחוב הראשי של שכונת Temple Fortune שבלונדון. חנות זו מעוצבת בהתאם לקונספט העיצובי של חנויות הרשת בישראל, ומצטרפת לחנות הדגל של הרשת שנפתחה בשנת 2009 באזור Portman Village.

בעוד כחודשיים ישיק רונן חן אתר מכירה מקוון לשוק האמריקאי. האתר יציע פעילויות ייחודיות לחגים ומועדים, הנחות ומכירות סופעונה, קולקציות נופש וקרוז בהתאם ללוח השנה האמריקני. בנוסף יציע תוכן ייחודי לגולשות, לרבות בלוג אישי של המעצב.

 

 * * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן