Skip to content

בצלצול הראשון בבית הספר: רקטת קאסם התפוצצה בשדרות

רקטה נורתה הבוקר לעבר שדרות כמעשה שגרה, בפתיחת שנת הלימודים. היא התפוצצה בשטח פתוח בלי שנגרם נזק. התלמידים בעוטף עזה פתחו את השנה במרחבים מוגנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבוקר (שני), סמוך לתחילת שנת הלימודים בשדרות, התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח מחוץ לעיר. עם אזעקת צבע אדום, ממש לפני הצלצול הקורא לתלמידים להיכנס לכיתות בשעה הראשונה, נדרשו התלמידים להיכנס למרחבים המוגנים בבית הספר. הורים וילדים רבים, שהיו עדיין בדרכם לבתי הספר והגנים, חיפשו מקלט סמוך לחסות בו. מאוחר יותר, מעט אחרי שתיים בצהריים, נורו שתי רקטות קאסם לעבר מערב הנגב. הן התפוצצו בשטחים פתוחים מבלי לגרום לפציעות או להסב נזקים. התראת צבע אדום נשמעה טרם התפוצצות הרקטות.

אתמול (ראשון) נורו שלוש רקטות קסאם לעבר שדרות וסביבתה. שתים מהן פגעו במפעלים. בנס לא נפגע איש. לאחד המפעלים נגרם נזק קשה. אלוף הפיקוד דרום, טל רוסו, הגיב אתמול ואמר כי זהות המשלחים ידועה לצה"ל וכי החשבון עמם ייסגר.

אתמול גם חוסל מחבל כ-15 ק"מ מגבול ישראל מצרים, ככול הנראה על ידי מל"ט ישראלי. ישראל ומצרים הכחישו את עובדת חיסולו בידי ישראל.

לאחרונה הוצבה סמוך לאילת סוללת כיפת ברזל, לאחר שרקטות שוגרו מסיני לעבר העיר הדרומית. ארגון סלפי בסיני נטל על עצמו את האחריות לירי.

גורמי ביטחון  אמרו למגפון, כי ישראל תהיה חייבת להגיב במהירות על ירי הרקטות שהפך לשגרה בראשיתה של כול שנת לימודים חדשה. "המשוואה הזו, שבאה להזכיר לנו שארגוני הטרור בעזה עם היד על ההדק, חייבת להיות מופסקת בתגובה מעשית והחלטית", אמרו אותם גורמים. בצה"ל לא נמסרה  תגובה לירי הרקטות. כן נמסר כי  דובר צה"ל מגיב לאחר פעולה ולא לפניה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן