Skip to content

גרינפיס במערכה נגד פולקסווגן

לקראת השקת הדור השביעי של גולף בתחילת ספטמבר בברלין יוצא הארגון המוביל להגנת הסביבה GREENPEACE במסע הסברה נגד קבוצת פולקסווגן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשבוע שעבר סיפרנו על ההשקה הצפויה של הדור השביעי החדש של פולקסווגן גולף. אבל החיים לא כל כך קלים לפולקסווגן, והפעם מכיוון שומרי איכות הסביבה.

הסרט שלפנינו הושק על ידי גרינפיס כתגובה לקמפיין של פולקסווגן, לקראת ההשקה הצפויה של הדור השביעי של הגולף המוצלח מבית פולקסווגן. בסרט נראית עיתונאית המתכוננת לראיין את מנכ"ל פולקסווגן לקראת השקת רכב, שלדבריו נוסע 100 ק"מ על ליטר בנזין ועוד נתונים דמיוניים אחרים.

לדברי גורם בארגון לאיכות הסביבה גרינפיס, ההתנגדות של גרינפיס לפולקסווגן נובעת מהעוצמה אותה מפגינה החברה הגרמנית נגד שינויי חקיקה ותקינה עולמיים הנוגעים להפחתת פליטת 2CO.

גרינפיס העלתה אתר אינטרנט בנושא וטוענת כי למרות הדימוי הירוק אותו הצליחה בחוכמתה לנכס לעצמה חברת פולקסווגן, החברה למעשה פועלת ומפעילה לוביסטים ברחבי העולם, על מנת למנוע חוקים ותקנות להפחתת מזהמי אוויר, צמצום צריכת דלק ואפילו מונעת צעדים להגנה על הקוטב הצפוני וצמצום ההתחממות הגלובלית.

לדברי גרינפיס, רק התקוממות אזרחית יכולה לעצור את הענק הגרמני. רק התעוררות קונים פוטנציאליים ברחבי תבל יכולה להפסיק את פולקסווגן מלהמשיך ולזהם את הסביבה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן