Skip to content

תמיר חג'ג' השובת רעב פונה לבית החולים

ביום ה-31 לשביתת הרעב, לאחר שיו"ר הכנסת בישר לו כי ראש הממשלה לא ייפגש עמו, התעלף תמיר חג'ג' ואושפז שוב בבית החולים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תמיר חג'ג', מפעילי המחאה החברתית הבולטים, פונה שוב לבית החולים שערי צדק בירושלים לאחר שחש ברע. חג'ג' שובת רעב כבר 31 יום בדרישה להיפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. הוא מבקש להיפגש עם ראש הממשלה כדי לדון עמו בשינוי הקריטריונים לקבלת קצבאות מביטוח לאומי ודיור ציבורי.

חג'ג', שפעיל מהקיץ שעבר בקבוצה שכונתה "מאוכזבי הליכוד" במחאה לצדק חברתי, פונה לבית החולים לאחר שמוקדם יותר היום ביקר אצלו יו"ר הכנסת ראובן ריבלין. ריבלין, שהודיע לפני יומיים כי ראש הממשלה ייפגש עם חג'ג', בישר היום לחג'ג' כי היתה כנראה אי-הבנה וראש הממשלה לא ייפגש איתו.

יעקב אמיר שליווה את חג'ג' בפגישה ובבית החולים מספר: "לאחר שלושים יום של שביתת רעב תמיר הפסיק היום גם לשתות. לאחר הביקור של רובי ריבלין, תמיר התעלף ונאלצנו להזמין לו אמבולנס. הוא מאושפז כעת בחדר המיון ומקבל עירוי. פנינו לכל השרים אך הם רק כותבים הודעות לעיתונות ולא עושים כלום. ראש הממשלה עובר כל יום ליד תמיר ולא ניגש אליו אף פעם. הגיע הזמן שראש הממשלה יוריד מכבודו וייפגש עם תמיר ששובת רעב כבר 31 יום. הוא מייצג את העם".

ממשרד ראש הממשלה נמסר:

"בהנחיית ראש הממשלה נפגש יועץ ראש הממשלה, גבי קדוש, עם תמיר חג'ג' במטרה לסייע לו. כחלק מזה, תיאם קדוש לחג'ג' פגישות עם יו"ר ועדת העבודה והרווחה של הכנסת, ח"כ חיים כץ ועם שר הרווחה משה כחלון אשר פועלים לסייע לו. מכיוון שחלק מהנושאים מחייבים שינויי חקיקה, הובהר לחג'ג' שהדבר יוכל להתבצע רק אחרי פגרת הכנסת".

[related-posts title="עוד על תמיר חג'ג':"]

1 Comment

  1. אברהם
    28 באוגוסט 2012 @ 16:13

    הבחור פשוט חוצפן ברמה הגבוהה ביותר.אין שום סיבה שראש הממשלה יפגש איתו.שישבות כמה שרוצה ובגיע הזמן להפסיק לדווח עליו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן