Skip to content

אב גרוש נוסף נעצר בעניין חקירת איומים נגד השופטת אלון

העצור, אב גרוש וחבר בקבוצת "א' זה אבות גרושים לילדים", הועבר לידי משטרת חיפה, שחקרה גם את פרשת גיא שמיר, שמואשם באיום על ילדי השופטת אספרנצה אלון. בשישי שעבר נערכה משמרת מחאה של הקבוצה מול בית השופטת בחיפה. השבוע התלוננו שופטי בתי המשפט לענייני משפחה ותבעו פעולה משטרתית נמרצת נגד הפועלים נגדם. על פי התלונה, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המשפטן, צ.ז (45), תושב תל אביב, אב גרוש וחבר בקבוצת "א' זה אבות גרושים לילדים", נעצר הבוקר (רביעי) בידי משטרת ישראל בביתו. הוא נלקח לחקירה במשטרת מחוז חיפה, ושוחרר לביתו לשלושה ימים עד שתסתיים החקירה בעניינו. צ.ז. נחקר ביחידה שחקרה גם את גיא שמיר (41), פעיל מחאה שנעצר לפני כשלושה שבועות בחשד כי איים על שופטת בית המשפט לענייני משפחה, אספרנצה אלון. שמיר נעצר עד תום ההליכים והועבר השבוע מבית מעצר קישון לכלא גבעון, על פי החלטת השב"ס.

עו"ד רז משגב (צילום: דרור אלדר)
"על פניו כל העניין נראה כניסיון אגרסיבי לסתימת פיות". עו"ד רז משגב (צילום: דרור אלדר)

הבוקר הגיעו שוטרי משטרת תל אביב לביתו של המשפטן, הציגו בפניו צו מעצר וצו חיפוש. הוא נלקח לחקירה בחיפה ומחשבו האישי, דיסקים וחומר אחר, נלקחו בצו בית המשפט. משטרת ישראל אישרה את דבר מעצרו אך טרם מסרה את העילה למעצר זה. נודע כי עורכי הדין ליאור לב ועו"ד רז משגב, יפגשו עם העצור במטרה לייצגו במהלך החקירות. עוד נודע, כי משטרת ישראל מתכוונת להביאו היום להארכת מעצר בפני בית משפט השלום בחיפה.

אתמול (שלישי) פנו שופטי בתי המשפט לענייני משפחה בישראל למנהל בתי המשפט, השופט מיכאל שפיצר, בבקשה כי יפעל נגד גל ההסתה שמובילים לדבריהם הורים לילדים שענייניהם נדונים בפני השופטים. לאחרונה, כך הם טוענים, גברו האיומים, ההכפשות וההשמצות מצד הורים, שהם בעלי דין בתיקים השונים. השופטים אומרים כי ההסתה מוצאת ביטוי ברשת, וכי בחלק מהמקרים יש לטפל באיומים במישור הפלילי.

השופטים גם דורשים כי הנהלת בתי המשפט תגיש תביעות אזרחיות ותלונות במשטרה נגד הורים משמיצים, תפעל להסרת סרטונים פוגעניים נגד שופטי משפחה מהרשת, ובמידת הצורך, תדאג להגברת האבטחה וההגנה הפיזית של השופטים.

היום פרסמה הנהלת בתי המשפט את תגובתה בה נאמר כי "ההנהלה רואה בחומרה רבה כל התנהגות, אשר יש בה כדי לנסות ולהשפיע על עצמאות שיקול הדעת השיפוטי, ולהלך אימים על שופטים בכלל ועל שופטי בתי המשפט למשפחה בפרט. שופטי בתי המשפט למשפחה נדרשים פעמים רבות להכריע בסוגיות מורכבות מבחינה רגשית, ועקב זאת סובלים הטרדות, הצקות, איומים, הפגנות ופרסומים מבזים, שמוצאים דרכם לכלי התקשורת על ידי בעלי דין אינטרסנטיים. מערכת בתי המשפט פועלת ותפעל באופן נחרץ, באמצעים העומדים לרשותה, בשיתוף משמר בתי המשפט ומשטרת ישראל, למיגור תופעות אלה בכל מקרה לגופו".

עו"ד רז משגב, המייצג את גיא שמיר, הגיב על כך: "על פניו כל העניין נראה כניסיון אגרסיבי לסתימת פיות ודיכוי חופש המחאה של פעילי מחאה. חופש הפרט, על בסיס כבוד האדם וחרותו, נרמס כאן ברגל גסה".

3 Comments

  1. יורם יהודה
    30 באוגוסט 2012 @ 15:55

    והמושחתים דורשים ששחיתותם לא תיחשף, וכי אור השמש לא יטהר … בושה וחרפה; והדרגים שמעליהם, מושחתים לא פחות, מגבים את שחיתות הזוטרים.

    כשהנ"ל יפעלו בהתאם לדיני הראיות הקלאסיים וישתמשו בעזרי חקירה (פוליגרף / היפנוזה; ראו – דברינו ב"קדמי", על הראיות, הפן האזרחי), פסיקותיהם – ברובד העובדתי לפחות – תהיינה הזויות פחות וה"הסתה" (חחח, עוד שקר לאוסף) כנגדם תלך ותפחת עד העלמותה כליל.

  2. סרפיקו
    30 באוגוסט 2012 @ 14:41

    עיתונאות צהובה ביותר- השוטרים שהגיעו לבית צ.ז לא היו ממשטרת תל אביב אלא מחיפה, היחידה שחקרה אותו לא חקרה כלל את גיא שמיר, צ.ז אינו נשוי כלל וגם לא היה נשוי ולא יכול להיות גרוש אם לא היה נשוי.
    לפני שעורכים כתבה כדאי לבדוק את אמיתותה….

  3. לורי שם טוב
    29 באוגוסט 2012 @ 20:48

    כל הפרסומים נגד שופטים הם עובדתיים וראיתיים מגובים במסמכים שלהם עצמם.

    מדוע מערכת המשפט אינה תוקפת את הרב עובדיה נבחר ציבור, מנהיג רוחני של מאות אלפים במדינת ישראל, אשר ביזה את מערכת המשפט, לרבות ובעיקר שופטים חובשי כיפה, ביניהם שופטי משפחה כגון נפתלי שילה מבימ"ש לעניני משפחה רמת גן, שמואל בוקובסקי מבימ"ש לעניני משפחה ראשל"צ ועוד?

    הסיבה פשוטה: השופטים נטפלים לאבות גרושים חלשים, מנתקים אותם מילדיהם שנים ארוכות, גורמים לאבות להתאבד כתוצאה מהשתת מזונות אסטרונומיים בסכומים שגם אם האבא יעבוד מהבוקר עד הלילה, עדיין ההוצל"פ תהיה בעקבותיו.

    שופטים אלו פוסקים פסיקות בדלתיים סגורות, ללא דיני ראיות וללא סדרי דין, ומאמצים את הבלי פיהם של פקידי הסעד ומחריבים משפחות והורים טובים וראויים.

    במקום שהשופטים יעשו בדק בית, כפי שטוענים מתנגדיהם (נבחרי ציבור – הרב עובדיה מנהיג ש"ס והציבור עצמו ברשת) – הם יוצאים במתקפה אלימה באמצעות העיתונות, התקשורת והמשטרה נגד החלשים בציבור.

    אסור לתת יד לכך!!!

    אני מצרפת קישור לסרטון הפגנה של השופטת טובה סיון המוזכר בכתבה, ממנו עולה כי שופטת זו מנתקת סדרתית של הורים מילדיהם. בסרטון זה אין שמץ של איומים. יש בו זעקה כואבת ונוקבת של הורים פצועים שנותקו מילדיהם שנים ארוכות ללא שום סיבה, וההורים מפנים אצבע מאשימה נגד טובה סיון שהיא אחראית לניתוקם מילדיהם.

    http://www.youtube.com/watch?v=NTRjjbdmAR4

    מצ"ב הסרטון נגד השופטת אספרנצה אלון שגרמה למעצר שווא של האבא גיא שמיר במשך חודש ימים, בלי שום סיבה הגיונית. שופטת זו הגישה תלונת שווא נגד האבא במשטרה בטענה כי איים עליה, דבר שלא היה ולא נברא.

    אספרנצה היא שופטת שרואה צל כהרים ולקחה את האבא גיא שמיר כקורבן לכל נפגעי החלטותיה שגורמות לניתוק ילדים מאבותיהם.

    http://www.youtube.com/watch?v=tBJhkT9hUhg

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן