Skip to content

פרמדיקים של מד"א הצילו את חייה של כלבה שנפגעה מאופנוע

אירוע לא שגרתי בקרית אתא: כלבה שנפגעה קשה מאופנוע קיבלה מהפרמדיקים שטיפלו באופנוען (שנפגע קל) טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים. אחר כך הועברה לטיפולו של וטרינר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צוותי מד"א כרמל מוזעקים מאות פעמים ביום לטפל בחולים ונפגעים, אך האירוע בהם נתקל אחד הצוותים אתמול (ג') יישאר חקוק בזיכרונם. בשעות הערב המאוחרות הוזעק צוות ניידת טיפול נמרץ לתאונת דרכים קלה, בה פגע רוכב אופנוע בכלבה בכביש יצחק רבין בקרית אתא. עם הגעת הצוות למקום, נמצא רוכב האופנוע במצב קל מאוד, ולא רחוק ממנו מוטלת הכלבה שנפגעה ממנו.

הכלבה מטופלת על ידי פרמדיק של מד"א (צילום: דוברות מד"א כרמל)
הכלבה מטופלת על ידי פרמדיק של מד"א (צילום: דוברות מד"א כרמל)

רז דיאמנד, הפראמדיק שטיפל בכלבה סיפר כי מרגע שפונה רוכב האופנוע ע"י אמבולנס רגיל של מד"א לבית החולים, הוא החל להעניק גם לה טיפול רפואי. "הכלבה נמצאה מוטלת על הכביש עם חבלה מדממת בראשה וחבלות נרחבות נוספות בכל גופה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות, קיבועים ושמירה על מנח הגוף שלה תוך כדי שאני מתייעץ עם אשתו של אחד הפרמדיקים שלנו העובדת כווטרינרית". במקביל לפעולות הללו, טלפן הצוות לווטרינרים רבים על-מנת למצוא אחד שיסכים לקבלה ולטפל בה. לאחר זמן קצר הצליחו למצוא עובר אורח עם טנדר שלקח אותה תחת חסותו ופינה אותה לווטרינר לקבלת טיפול רפואי.

היום בבוקר יצר הצוות קשר עם האזרח שפינה את הכלבה והתברר כי היא הוחזרה לבעליה, מצבה טוב והיא מתאוששת בביתה מחבלות בגופה ומשבר ברגלה מהם היא סובלת. "לעיתים גם ידידו הטוב ביותר של האדם זקוק לעזרה, ואני שמח שבעזרת הכוונה רפואית שקיבלתי, יכולתי לסייע לה", סיכם דיאמנד בהתרגשות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן