Skip to content

אני נקי, לא צריך קונדום, הוא מכריז בגבריות כובשת. ומה איתך?

לשנינו היה ברור אותו לילה, שעכשיו זה הולך לקרות. ואני, טרייה למדי בעולם הדייטים של הגרושים-גרושות, לא ממש מבינה על מה הוא מדבר בשיחת הניקיון. המצעים שלי הרי תמיד נקיים, גם הבגדים. כך גם רוב הבית, רוב הזמן. יכול להיות שהוא מתכוון למחלות מין, לא עלינו?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"תגידי", הוא אומר לי ומישיר מבט נוקב לתוך עיניי, "את יכולה להבטיח לי שאת נקייה?"

חצי חיוך עולה על פניי, אבל אני מיד מיישרת את השובב, כי אני מרימה את ראשי ורואה מולי גבר עם מבט רציני להחריד. אה, שכחתי לציין, הוא גם לבוש בתחתוניו בלבד.

היו לנו כמה ערבים כיפיים לפני זה. גם המזמוזים הגיעו לשלב מתקדם. לא ברור כמה תרומה היתה להכרזותיו על רצונו העז באהבה ומערכת יחסים, אבל הן בטח לא הזיקו. לשנינו היה ברור אותו לילה, שעכשיו זה הולך לקרות.

ואני, טרייה למדי בעולם הדייטים של הגרושים-גרושות, לא ממש מבינה על מה הוא מדבר בשיחת הניקיון. המצעים שלי הרי תמיד נקיים, גם הבגדים. כך גם רוב הבית, רוב הזמן. אני גם מנחשת, ברמה גבוהה של סבירות, שברגע זה, כששנינו על הסף, עומדים במרחק נגיעה חצי ערומים, הדבר האחרון שמעניין אותו הוא אבק הספרים או מצב השטיחים.

אז מה בכלל עובר לו בראש?

"למה אתה מתכוון?" אני מלחששת, מנסה לשמור על קול של בין הסדינים.

"אני יודע בוודאות שאני נקי", הוא מכריז בגבריות כובשת. "את צריכה להבטיח לי שאת יודעת בוודאות שאת נקייה, כדי שנוכל… את יודעת…".

אני לא מאמינה למה שאני שומעת – תשכנעי אותי כדי שאסכים לעשות לך את זה בלי קונדום…

קונדומים (צילם: גרשון גירון)
כזה מבחר גדול של קונדומים, למה לוותר? (צילם: גרשון גירון)

"לא", אני ממלמלת. אני מושיטה יד אל המגירה, מוציאה עטיפת פלסטיק סגולה-זוהרת ומניחה אותה ליד המיטה.

אחרי הסקס, כשקולות הקרב נדמו, אני לא מתאפקת מלשאול, "תגיד, מה העניין הזה עם נקייה או לא, איפה הקונדומים?" נזכרתי במכוני הזנות בבנגקוק שבתאילנד, שם יושבות הנערות המציעות את שירותיהן בבודי מסאז' לגברים המערביים. נערות עובדות מתוקות להפליא יושבות על כסאות, שורות-שורות, כשעל צוואריהן תלויים בשרוך אישורים מנויילנים מהרופא, שעברו בדיקת איידס ונמצאו בריאות.

ונגיד שאין לך איידס, מי יודע איזה חולירות אחרות יש לך?

גם שם ברור לכל בר דעת שהאישור לא יכול להיות רלוונטי לאותם מגעי מין שהנערה קיימה בערב לפני, כי הרי הבדיקה היא מיום קודם. אבל כאן, בישראל של שנת 2012? בשוק המתחלף והמתערבב, מי מעלה על דעתו לקחת סיכון כזה? ונגיד שאין לך איידס, מי יודע איזה חולירות אחרות יש לך? ואם יש לך חיידק שאצלך לא בא לידי ביטוי ורק בגופה של אישה הוא מתפרץ ומחרב את החיים? או "סתם" גורם למיני פטריות, מנדבושקעס ושאר צרות?

כשהנקי קלט את הפתעתי, הוא נדרש מיד להסבר. וכך אמר, נאום הגבר: "אני כבר שנים יוצא עם גרושות. יצאתי עם עשרות. בחיים שלי, בחיי, אף פעם עד אלייך לא נתקלתי במישהי שלוקחת אמצעי מניעה ורוצה קונדום רק בשביל הבריאות". הוא נשבע שהוא לא צוחק עליי. "וזה גם פחות נעים עם הגומי", הוא הוסיף.

אז עכשיו אני יודעת בוודאות. בכל פעם שאנחנו עם גרוש בליין, אחד שמשוכנע שהוא "נקי" עד לשד עצמותיו, אנחנו מכניסות לגופינו חיידקים, פטריות ושאר ירקות, שהתגוררו בגופן של עשרות גרושות נחמדות להפליא. אלה שלא דורשות מהגבר לשים קונדום, כי זה הרי יותר נעים לו בלי.

הכותבת היא גרושה טרייה, החוזרת בימים אלה אל שוק הבשר, סדום ועמורה של ימינו.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן