Skip to content

גבר בן 33 נורה למוות הלילה בתל אביב על ידי שוטר

השוטר, שלא היה בתפקיד, הבחין ככול הנראה בניסיון פריצה לרכב. החשודים נמלטו. אחד מהם נורה על ידיו ומת במקום. מפקד מרחב ירקון מגבה את השוטר וטוען כי יש להמתין לתוצאות החקירה של מח"ש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר כבן 33, תושב השטחים, נורה למוות הלילה (חמישי) על ידי שוטר שלא היה בתפקיד ברחוב יעקב מרק בשכונת הדר יוסף בתל אביב. מבירור ראשוני עולה, כי ככל הנראה איים הגבר על השוטר בסכין ונורה על ידו. מח"ש פתחה בחקירה. תנ"צ יורם אוחיון, מפקד מרחב ירקון, אמר כי הוא מגבה את כל שוטריו וממתין לתוצאות החקירה.

הלילה בסמוך ל-01:30, התקבלה במד"א קריאה לגבי גבר בן 33 שנורה בחניון במהלך מרדף משטרתי. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את גופת הצעיר מוטלת בשלולית דם ונאלץ לקבוע את מותו. מבירור ראשוני עולה, כי השוטר, תושב השכונה, הבחין בפעילות חשודה בחניון הסמוך לביתו. הוא העיד כי רדף אחרי שני חשודים שנמלטו מהמקום והתפתח מאבק בינו לבין אחד הפורצים. במהלכו, נורה החשוד. החשוד השני נמלט מהזירה.

תנ"צ אוחיון מסר הלילה: "מדובר בשוטר שחלף בסביבה והבחין בשני חשודים מבצעים התפרצות וגניבת רכב. התפתח מרדף שבו חל עימות במהלכו נורה החשוד. החקירה הועברה למח"ש. אני רק יכול לומר שהשוטר נחשב שוטר מעולה שביצע את עבודתו כנדרש. לצערנו האירוע הסתיים במותו של האדם. מדובר באירוע שבו החשודים מתפרצים לדירה, גונבים את המפתחות וגונבים את הרכב. אני מגבה את כל השוטרים שלי, אך נמתין לתוצאות חקירת מח"ש".

עדי ראיה מסרו לאחר מכן, כי ראו את השוטר רודף אחרי החשוד ואומר לו לעצור או שהוא יורה. לאחר מכן נשמעה ירייה בודדת והגבר התמוטט.

2 Comments

  1. משה
    30 באוגוסט 2012 @ 15:07

    השוטר הזה צריך לקבל צלש!!!הלואי וכל השוטרים ילמדו ויתנהגו כמוהו

  2. לילי בלום
    30 באוגוסט 2012 @ 8:31

    כל הכבוד לתנ"צ אוחיון . נכון נהג השוטר. פושעים מהשטחים מסתובבים חופשי במדינה ומבצעים פשעים כאות נפשם. הפושע לא שעה לדרישת השוטר ועל כן לקח את גורלו בידיו. כמובן שיש לגבות את השוטר .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן