Skip to content

שרון שוופי מנכ"ל גב ים פורשת מתפקידה

שימשה בתפקיד במשך חמש השנים שחלפו. במקומה מונה לתפקיד אבי יעקובוביץ, ששימש עד כה בתפקיד משנה למנכ"ל. גב ים עוסקת ביזום, פתוח, תכנון, הקמה, השכרה וניהול של פארקים לתעשיות עתירות ידע, בניני משרדים, מרכזים מסחריים, איזורי תעשיה, אחסנה וחניונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רפי ביסקר, יו"ר גב ים הודיע היום כי שרון שוופי, מנכ"ל גב ים ביקשה מדירקטוריון החברה לפרוש מתפקידה בסוף שנת 2012. דירקטוריון גב ים קיבל את בקשתה ומינה את אבי יעקובוביץ המכהן בתפקיד משנה למנכ" ל לתפקיד מנכ"ל החברה.

שוופי עובדת בגב ים במשך 20 שנה ובחמש השנים שחלפו שימשה בתפקיד מנכ"ל החברה. אבי יעקובוביץ מחליפה שימש במשך 22 שנים בתפקידים שונים בחברת גב ים ומתוכם ארבע שנים בתפקיד משנה למנכ"ל.

"אנו מודים לשרון שוופי על תרומתה הרבה לחברה. שרון שוופי הובילה את החברה לצמיחה ולהישגים מרשימים, ואנו מאחלים לה הצלחה. אנו מברכים את אבי יעקובוביץ על המינוי ומאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו. אין לנו ספק כי בזכות ניסיונו העשיר וכישוריו גב ים תמשיך להיות חברה צומחת ומובילה גם בעתיד", אמר היום רפי ביסקר , יו"ר גב ים.

"אני מודה לשרון שוופי על העשייה הרבה בחברה ועל הניהול במקצועיות ובכישרון רב. שרון אחת המנכ"ליות המוערכות והמשפיעות בתחום הנדל"ן בארץ והובילה את גב-ים להישגים מרשימים. אני רוצה לברך את אבי יעקובוביץ על המינוי לתפקיד ומאחלת לו הצלחה רבה", הוסיפה סגי איתן, סגן יו"ר גב ים.

שרון שוופי מסרה היום: "לאחר 20 שנה בחברת גב-ים, מתוכן למעלה מ- 5 שנים כמנכ"ל, אני מסיימת תקופה משמעותית של צמיחה ועשייה, ומרגישה כי הגיע הזמן לעשות שינוי אישי.
אני גאה על הזכות שניתנה לי להוביל את החברה עד הלום, ורוצה להודות לרפי ביסקר יו"ר החברה ולסגי איתן סגן יו"ר החברה , לחברי דירקטוריון החברה, העובדים, השותפים והלקוחות, על השותפות לדרך, העשייה וההישגים".

חברת גב ים היא מהגדולות והוותיקות בחברות הנדל"ן בישראל והיא חברת בת של החברה לנכסים ולבנין מקבוצת אי.די.בי. החברה עוסקת ביזום, פתוח, תכנון, הקמה, השכרה וניהול של פארקים לתעשיות עתירות ידע, בניני משרדים, מרכזים מסחריים, איזורי תעשיה, אחסנה וחניונים. לחברה וחברות הבת שלה עתודות קרקע וזכויות לבניה ברחבי הארץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן