Skip to content

שיא הוועידה הרפובליקנית, הארי המזוהם ו"הכיסא הריק"

קלינט איסטווד "עשה את היום" לבאי הוועידה בנאום מפתיע שבו תיאר את הטוב, הרע והמכוער של עסקי המדינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
איסטווד - עשה להם את היום
איסטווד - עשה להם את היום

רשת CNN מדווחת שאיסטווד פנה אל כיסא ריק שבו ישב הנשיא אובמה "הבלתי נראה," והלהיב את נאמני המפלגה הרפובליקנית, כאשר אמר שבכה מהתרגשות כאשר נבחר אובמה ועתה הוא בוכה בדמעות שליש לנוכח מיליוני המובטלים באמריקה. "זו בושה וכלימה לאומית," אמר איסטווד. "הגיע הזמן שמישהו אחר ייטול את המושכות ויפתור את הבעיה."

כמה פעמים עורר איסטווד גלי צחוק רועמים בקהל כאשר העמיד פנים שהוא מתווכח עם אובמה. "מה אתה רוצה שאומר לרומני?" שאל איסטווד את הכיסא הריק. "אני לא יכול להגיד לו לעשות את זה לעצמו…. אתה נהייה גרוע כביידן… מובן שכולנו יודעים שביידן הוא תבונת המפלגה הדמוקרטית. סוג של חיוך בלי גוף מאחוריו…"

מארגני הועידה קבעו לאתמול, חמישי, מועד לנאום "אורח מסתורי" ופרסמו לפנות ערב את שמו. נאומו בערב היה פוליטי במודגש ועוקצני מאוד מאוד: "אני חושב שאם רק תפנה את המקום, מר רומני יוכל ליטול את המושכות. מותר לך עדיין להשתמש במטוס."

איסטווד בן 81 תומך במפלגה הרפובליקנית זה שנים רבות. בראשית אוגוסט הוא הודיע על תמיכתו ברומני "כי אני חושב שהמדינה זקוקה לדחיפה כלשהי." בבחירות שנת 2008 הוא תמך במועמד הרפובליקני, סנטור ג'ון מקיין."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן