Skip to content

הותר לפרסום: נעצר החשוד בהרעלת משפחה ברעננה

תושב בית פוריק ליד שכם חשוד בהחדרת חומרי הדברה רעילים למשקה קל בבית משפחה, אליו פרץ לפני כשנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל התירה היום לפרסום, כי לאחרונה נעצר פלסטיני, תושב הכפר בית פוריק, סמוך לשכם, החשוד כי הרעיל בני משפחה מרעננה ושוטר מתנדב, על רקע לאומני, לפני כשנה. לטענת היחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת המשטרה בכפר סבא, הוא הודה במעשים וטען כי עשה זאת כי הוא שונא יהודים. היום יובא החשוד להארכת מעצר.

(צילום: דובר המשטרה)
גם פרצו וגם הרעילו (צילום: דובר המשטרה)

באוקטובר שעבר פרץ החשוד ככל הנראה לבית משפחת לרנר מרעננה. מהבית נגנבו חפצים שונים. על פי החשד, לפני שהגנב עזב את הבית, הוא החדיר חומר הדברה למזיקים לבקבוקי השתייה בבית. כשבני המשפחה הגיעו לביתם וגילו כי הוא נפרץ, הזעיקו משטרה. הם הורעלו כאשר שתו משקה קל אליו הוחדרו הרעלים. גם שוטר מתנדב שהגיע לביתם ולגם מהמשקה, הורעל. אבי המשפחה אושפז אז במצב קשה ואילו בנו בן השנתיים וחצי ורעייתו, יחד עם השוטר המתנדב, נפגעו קלות.

לאחר מעצרו, הודה עדנאן עותמן נסערה (46) במיוחס לו וטען כי מעשיו נובעים משנאת יהודים. החשוד הפלסטיני נעצר בשיתוף פעולה של המשטרה עם צה"ל. כוח צבאי שהגיע לבית בכפר נרגם באבנים ובמהלך החיפוש בבית החשוד נמצאו חומרי הדברה מסוכנים נוספים. 

כמה ימים לאחר הפריצה, הודה החשוד במיוחס לו ואף שחזר את החדרת הרעל למזון ולשתייה של בני המשפחה וגניבת רכוש מביתם. במהלך החקירה עצרו השוטרים גם את תושב טירה, חוסאן עבד אל-רחים (27), שבמהלך חיפוש בביתו נמצא רכוש שלפי החשד נגנב מבית המשפחה. בהמשך החקירה הוביל עבד אל-רחים את החוקרים לרכוש נוסף שנגנב מבית המשפחה. עם זאת, אל-רחים מכחיש כל קשר למעורבות בהרעלה. 

ממלא מקום מפקד משטרת מרחב השרון, ניצב משנה אילן מור, אמר היום לתקשורת, כי עדיין לא ברור אם החשוד הפלסטיני תכנן לבצע מעשים דומים על רקע לאומני. מור: "אנחנו לא ממליצים לתת מפתחות של בית לאנשים שעושים שיפוצים או לאנשים שלא סומכים עליהם". הוא הסביר כי הפריצה לבית נעשתה באמצעות מפתח תואם.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן