Skip to content

יפו תל אביב של חיים כהן – נפתחת להרצה

ברחוב יגאל אלון, לא רחוק מ'דיקסי', מתחיל להתעורר העמק הקולינארי החדש של תל-אביב. מעבר למסעדת 'צפרה' של השף אבי קונפורטי, נראה בקרוב מסעדה נוספת שלו. גם דריק שארפ יפתח בקרוב על חורבות 'דוריס קצבים' את ה"דבר הבא בתל אביב", לטענתו. הנה, תשע שנים לאחר סגירת מסעדת היוקרה 'קרן', ושנים רבות ללא ניהול אף מסעדה – […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ברחוב יגאל אלון, לא רחוק מ'דיקסי', מתחיל להתעורר העמק הקולינארי החדש של תל-אביב. מעבר למסעדת 'צפרה' של השף אבי קונפורטי, נראה בקרוב מסעדה נוספת שלו. גם דריק שארפ יפתח בקרוב על חורבות 'דוריס קצבים' את ה"דבר הבא בתל אביב", לטענתו.

הנה, תשע שנים לאחר סגירת מסעדת היוקרה 'קרן', ושנים רבות ללא ניהול אף מסעדה – חוזר השף וכוכב תוכנית הטלוויזיה 'מאסטר שף', חיים כהן, ומשיק להרצה את המסעדה המדוברת 'יפו תל-אביב'.

במהלך תקופת ההרצה נזכה לראות חומרי גלם אהובים של כהן: סרטנים וחומוס, ניוקי עם טלה ולוקוס, קלמארי ועגל ועוד. גם על חווית היין לא שכח לפסוח, יוגשו יינות בקרף של רבע ליטר. כותב שורות אלו טרם זלל במסעדה, אך כבר עתה נחשבת כלא זולה – מנות ראשונות ינועו סביב 55-65 שקל, בעוד מנות עיקריות ינסקו ל-80 ועד 150 שקל.

יפו תל-אביב, יגאל אלון 98, טל': 03-6249249, מדי יום מ-18:00 ועד 01:00

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן