Skip to content

גבר ואישה נהרגו בתאונה קטלנית ליד צומת אפרים

רכב פרטי סטה ממסלולו והתנגש בעוצמה במשאית שבאה מולו. שניים מנוסעי הרכב נהרגו, שניים נוספים פצועים באורח קשה ובינוני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר ואישה בשנות הארבעים לחייהם נהרגו הבוקר בתאונת דרכים קשה שאירעה בין משאית לרכב פרטי בכביש 444, בין הכפר קלנסווה לשער אפרים שבשרון. נהג המשאית נפגע קל ושני נוסעים מהרכב הפרטי נפצעו באורח קשה ובינוני.

התאונה אירעה הבוקר כשהמכונית הפרטית שבה נהגה האישה סטתה מסיבה לא-ידועה ממסלולה לאחר שעברה את צומת שער אפרים, והתנגשה בעוצמה במשאית מסוג scania שהגיעה מהכיוון הנגדי. כתוצאה מכך נמחץ הרכב הפרטי מתחת למשאית. צוות של תחנת כיבוי אש נתניה שנסע באותה עת על הכביש בכיוון הנגדי, ראה את התאונה מתרחשת ונזעק לחילוץ מיידי ובד בבד הזעיק צוות חילוץ נוסף מתחנת כפר סבא.

למקום הגיעו בוחני תאונות הדרכים של אגף התנועה ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. כביש 444 נסגר זמנית לתנועה לשני הכיוונים. דורון מטוב, חובש מתנדב בארגון "איחוד הצלה" מסניף קרני שומרון, סיפר לפני זמן קצר כי "מדובר ברכב פרטי שנלכד תחת משאית, שניים מנוסעי הרכב – גבר ואישה – נהרגו.  כוחות הכיבוי חילצו אותם והרופא קבע את מותם, בעוד נהג המשאית נפצע קלות".

עוד נודע כי נוסף על משטרת ישראל הגיעו גם כוחות צבא למקום התאונה. תושבי קלנסווה נאספו במקום וטענו בזעם כי בהעדר שילוט אזהרה – המקום מועד לפורענות. את האחריות לכך הם מטילים על מע"צ שלדבריהם אדישה לנושא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן