Skip to content

אייר פראנס KLM משיקה מחר את הקו הישיר בין ישראל למרסיי

בקו יפעל מטוס איירבס A320 עם 178 מקומות. בשלב ראשון יפעל הקו שלוש פעמים בשבוע בימי ראשון, רביעי ושבת. באפריל השנה השיקה החברה קו טיסות ישירות בין נתב"ג לעיר ניס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת התעופה אייר פראנס KLM משיקה מחר את הקו הישיר מתל אביב לעיר מרסיי בירת פרובאנס. הקו יפעל, בשלב הראשון, שלוש פעמים בשבוע: בימים ראשון, רביעי ושבת.

המטרה: 50 קווי תעופה ליעדי הנופש בצרפת

הקו החדש, שיופעל באמצעות מטוס איירבס A320, עם תפוסה של 178 מקומות, מהווה המשך להצלחת הקו הישיר של החברה מתל אביב לעיר ניס, אשר נחנך בחודש אפריל שחלף, גרף הקיץ הצלחה גדולה. הוספת מרסיי לרשימת היעדים הישירים מישראל משקפת את עיקרי התוכנית האסטרטגית החדשה, שפרסמה אייר פראנס לפני כמה חודשים, המתוכננת להגדיל ולחזק את היצע נתיבי התעופה של החברה בתוך צרפת, במטרה להתרחב עוד במשך השנה ביותר מ-50 קווי תעופה חדשים ליעדי נופש בצרפת ובאגן הים התיכון.

מרסיי – בירת פרובאנס

העיר מרסיי היא העיר השנייה בגודלה בצרפת, אחרי פריז. היא ממוקמת בדרום-מזרח צרפת, על חופי הים התיכון. מרסיי משמשת גם כעיר בירה לחבל הארץ פרובאנס, והנמל שלה הוא הנמל המסחרי הגדול ביותר במדינה ובאזור הים התיכון. מרסיי נודעת גם בזכות הקולינריה שלה: ממרק הדגים המפורסם, רוטב האיולי, לחם הפוגאס ועד למשקה הפסטיס. בין ילידי העיר המפורסמים: שחקני הכדורגל זינדין זידאן ואריק קנטונה, והבמאי ז'אן קלוד לוזו.

קו שלישי של אייר פראנס לצרפת

"אני מברכת על השקת היעד הישיר השלישי של אייר פראנס לצרפת. זוהי הזדמנות ייחודית להציע לקהל הישראלי קו תעופה ישיר למרסיי שבריביירה הצרפתית, העיר השנייה בגודלה בצרפת. קבוצת התעופה אייר פראנס קלמ תמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לענות על צרכי הנוסע הישראלי ולספק לו מגוון הצעות ליעדים בכל העולם, תוך הענקת ותעריפים נוחים ושירות איכותי ולמעשה להפוך את חווית הטיסה שלו לנעימה ומוצלחת", מציינת קלייר טבקיאן המנכ"לית הנכנסת של אייר פראנס KLM ישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן