Skip to content

הפעם לא בעירום: עוד מופע ציפה בים המלח של טוניק

הצלם ספנסר טוניק, שצילם בסוף השנה שעברה את הצילום הקבוצתי בים המלח, יוביל ציפה המונית בים המלח במחאה על היעלמות רצועת החוף שבה צילם. אירוע הציפה יכלול גם הפנינג מוסיקלי, מעגלי דיון בנושאים סביבתיים ושיח עם דפני ליף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הצילום האמנותי של ספנסר טוניק בים המלח בשנה שעברה. הים כבר נעלם
הצילום האמנותי של ספנסר טוניק בים המלח בשנה שעברה. הים כבר נעלם

הצלם ספנסר טוניק, שצילם בסוף השנה שעברה את הצילום הקבוצתי בים המלח, יוביל ציפה המונית בים המלח במחאה על היעלמות רצועת החוף בה צילם שנה שעברה. הוא גם יקבל את פרס הגלובוס הירוק, על תרומתו להעלאת המודעות הבינלאומית להיעלמות ים המלח. הגלובוס הירוק הוא פרס של ארגון "חיים וסביבה" על מצויינות סביבתית.

אירוע הציפה, שהפעם אינו בעירום, יכלול גם הפנינג מוסיקלי, מעגלי דיון בנושאים סביבתיים ומאה צלמי סטילס מבית הספר לצילום גליץ, שיתעדו את המאורע. לאחר מכן ייערך שיח בין דפני ליף וטוניק על הקשר בין אמנות, מחאה וצדק חברתי.

"אני שמח לחזור לים המלח, שנה אחרי סדרת הצילומים שעשיתי באזור הייחודי הזה. ים המלח ראוי לשיקום והגנה, גם ברמה המקומית וגם ברמה הבינלאומית", ציין טוניק.

הציפה הנה יוזמה של קבוצת "Save Our Sea" – אקטיביסטים למען ים המלח ובשיתוף חיים וסביבה, מגמה ירוקה, מכון ערבה, בית הספר לצילום גליץ ובית המלון אואזיס ים המלח.

האירוע יתקיים בלילה שבין חמישי ושישי. 13-14 בספטמבר, בחוף מלון פרימה אואזיס בין השעות 03:00-09:30. ניתן להגיע לאירוע בהסעות מסודרות שיצאו מהשעה 24:00 עד 13:30 מרכבת ארלוזורוב שבתל אביב בעלות של 100 שקלים.

האירוע מופק כולו בהתנדבות וכל תרומה תתקבל בברכה באתר, כמו כן הרשמה להסעות דרך האתר אינדיגוגו:http://www.indiegogo.com/deadsea.

וידאו על מיצב הצילום בשנה שעברה:

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן