Skip to content

משטרת קרית מלאכי: לא ביצענו פשיטה. זה ברווז עיתונאי

אתמול הזדרזו כתבי פלילים "לחשוף", כי משטרת קריית מלאכי פשטה על בית בעלה של מתלוננת נגד מוטי מלכה, ראש עיריית קריית מלאכי, ולהחרים ממנו אקדח השייך לבעלה. בערב "חשפה" המשטרה כי מדובר בברווז עיתונאי שפורסם ללא כל ביסוס עובדתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בניגוד ל"חשיפה", בעיתונות הכתובה, בטלוויזיה וברדיו, בה נחשפה אתמול (שלישי) העובדה כי משטרת ישראל פשטה על בית בעלה של אחת המתלוננות נגד מוטי מלכה, ראש עיריית קרית מלאכי,  והחרימה אקדח שהיה ברשותו – הזדרזה משטרת ישראל לפרסם באופן רשמי ונחרץ, כי "בניגוד לפרסומים בתקשורת בעניין פעילות תחנת קריית מלאכי אמש, הרינו להבהיר כי שוטרי התחנה לא ערכו פשיטה על הבית, לא נכנסו לבית בשום שלב ולא ערכו חיפוש בבית. בעל הנשק מסר מיוזמתו את נשקו הפרטי להפקדה בתחנת המשטרה עד לסיום הבירור".

כך, לדוגמה  פרסמה אתמול (שלישי) כתבת הפלילים של קול ישראל, עדי מאירי, על הפשיטה לכאורה על בית המתלוננת, שבה הוחרם אקדח השייך לבעלה. לדבריה עזבו השוטרים את המקום בלי שחקרו את הבעל. עוד טענה הכתבת, כי על פי הדיווח, בניגוד לנהלים, לא תיאמה המשטרה המקומית את הפעולה עם הפרקליטות ועם היחידה הכלכלית, החוקרת את החשדות לאונס. המשטרה מנמקת את פעולתה בכך שהגיע אליה מידע מודיעיני, לפיו מתכוון הבעל לפגוע במי שתקפו את אשתו. הבעל מסר את הנשק לידי השוטרים על פי בקשתם.  בתגובה לכך מסרה אתמול בשעות הערב דוברות המשטרה את ההכחשה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן