Skip to content

לעיתונות מודפסת יש עתיד ומנהלי מעריב אשמים במצבו: סקר חדש

מנתוני סקר שנערך ויתפרסם מחר ברדיו גלי ישראל עולה כי שני שליש מהציבור בטוחים כי יש עתיד לעיתונות המודפסת. רק רבע מהנשאלים צידדו במעבר העיתונות לפלטפורמה דיגיטלית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נתוני הסקר יתפרסמו בתוכנית פעמיים הפוך עם מיכאל טוכפלד ועינת ברזילאי ברדיו גלי ישראל. הסקר נערך על ידי  Panels Politics ולפיו מאשים שליש מציבור הנשאלים דווקא את מנהלי העיתון מעריב במצבו ואילו 20% מאשימים את הבעלים, נוחי דנקנר במצב הקשה אליו נקלע מעריב.

רק 10% מהנשאלים סבורים כי האשם צריך להיות מופנה עבר עיתון החינם ישראל היום, 3% האשימו את הממשלה ואחוז אחד האשים את הקוראים. רבע מהנשאלים השיבו שאינם יודעים במי האשם.

בית מעריב (צילום: שרית פרקול)

עוד נתון מעניין שעולה מהסקר מגלה כי 64% מהנשאלים מאמינים כי קיומו של העיתון ישראל היום 'טוב לציבור'. זאת, על אף השאלה המגמתית שהוצגה בפניהם: "האם העובדה שיש עיתון כמו ישראל היום שנשלט על ידי אדם המנותק משיקולים כלכליים של רווח והפסד טוב לציבור".  19% אמרו ש"זה רע לציבור" ו17% אינם יודעים.

[related-posts title="האם יש עתיד לעיתונות? קרא עוד"]

הסקר נערך ב- 5 בספטמבר 2012 בפאנל הפוליטי של ביצוע מחקרים על פלטפורמת האינטרנט. כחמש מאות הנסקרים מהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל – מגיל 18 ומעלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן