Skip to content

אלוף יואב הר-אבן נכנס לתפקידו כראש אגף המבצעים בצה"ל

אלוף הר-אבן החליף בתפקידו את אלוף יעקב אייש שמונה לנספח הצבאי בוושינגטון. אלוף אייש סיכם את כהונתו: "נדרשנו להיות מוכנים מול כל אויב בכל מרחב, קרוב ורחוק"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלוף יואב הר-אבן מונה היום (חמישי) לתפקיד ראש אגף המבצעים בטקס חגיגי שנערך בלשכת ראש המטה הכללי, בבסיס "רבין" (הקריה) בתל אביב במעמד שר הביטחון, אהוד ברק, הרמטכ"ל בני גנץ ובנוכחות חברי פורום המטה הכללי.

אלוף יואב הר-אבן יחליף בתפקידו את אלוף יעקב אייש, לאחר שכיהן בשנתיים האחרונות כראש אגף המבצעים. ראש אגף המבצעים הנכנס, אלוף יואב הר-אבן הודה לרמטכ"ל על הבעת האמון בו עם מינויו לתפקיד וכן לאלוף אייש על חפיפה יסודית ומעמיקה.

אלוף יואב הר-אבן מחליף את אלוף יעקב אייש (צילום: דו"צ)
אלוף יואב הר-אבן מחליף את אלוף יעקב אייש (צילום: דו"צ)

אלוף יעקב אייש, איחל הצלחה למחליפו ואמר כי "האתגרים אליהם נדרש אגף המבצעים בשנים האחרונות הם מן האתגרים המורכבים ביותר שידעה מדינת ישראל. נדרשנו להיות מוכנים, יוזמים, נחושים, עוצמתיים ומתוחכמים אל מול כל איום מקרוב ומרחוק, ממדינות ומארגוני טרור, באוויר, בים, ביבשה ובמרחב הווירטואלי".

הרמטכ"ל, רב-אלוף בנימין (בני) גנץ, ברך את אלוף  הר-אבן ואמר לו כי "תפקיד ראש אגף המבצעים יושב בצומת ייחודית שמסמלת את כל סיבת היותנו צבא. אני משוכנע שתמלא את תפקידך בצורה טובה".

שר הביטחון בירך את אלוף הר-אבן ואמר: "ליואב, אני רוצה לאחל הצלחה בתפקיד. אתה מקבל תפקיד אחראי מאוד, חשוב מאוד והזמן לנאום יותר ארוך יהיה בסוף ולא בהתחלה". השר ברק אמר לאלוף אייש: "אייש, אני רוצה באמת להגיד תודה מכל הלב. זה תפקיד חשוב מאוד ואני רוצה להודות לך על עשייה, גם תמציתית וגם שיטתית וגם שנוגעת בכל הפרטים ולא מאבדת קשר עין עם שום נושא במקום מאוד תובעני. אני יכול רק באמת לאחל שתצליח בתפקיד החדש בוושינגטון, לצד השגריר למעשה. אתה איש המפתח בביסוס הקשר, שיהיה בהצלחה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן