Skip to content

מכבי ת"א כדוריד: תומר שמעוני מצטרף

מקשר נבחרת ישראל מצטרף רשמית לצהובים. שמעוני: "קבוצה שהולכת למקום הכי גבוה שאפשר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוד העברה לוהטת בכדוריד הישראלי: תומר שמעוני, מקשר הנבחרת ובני הרצליה, הוא החל מיום רביעי האחרון שחקנה של מכבי ת"א בשלוש השנים הקרובות. המקשר/מרכז בן ה-25, שכבר נכנס להסגר, ביטל אותו, ושתי הקבוצות סיכמו על ההשאלה שלו. שמעוני כבר השתתף בסוף השבוע במחנה האימונים של מכבי ת"א בויינגייט.
שמעוני: "אני מצטרף לקבוצה שהולכת למקום הכי גבוה שאפשר, ובלי פשרות. עברתי קיץ מאוד קשה. אין דבר יותר קשה מאשר לשחקן נבחרת ששם את כל המאמצים שלו בכדוריד ואת האהבה למשחק לשבת בחוץ. אני שמח שזה הסתכם לבסוף רק בחודשיים ולא בעונה שלמה. אני רוצה להודות לכולם, וגם לשלוח את התקווה לדן נתן שיימצא איתו הסדר ושהוא יוכל לחזור לשחק את המשחק שהוא כל כך אוהב".

אתה מגיע מהרצליה שם היית השחקן המרכזי בשנים האחרונות, למועדון אתגרי שבונה את עצמו, ומן הסתם גם הציפיות ממך וממכבי ת"א עולות כרגע.

"קודם כל אני חייב המון להרצליה, שהיא קבוצת הבית שבה גדלתי. אני שמח שהצלחנו לגמור את העניין בלי דם רע וטינה, ותמיד אזכור מאיפה באתי. חיפשתי קבוצה שתבוא איתי באותן שאיפות, לגבי תארים וגם לגבי המטרות והשתתפות באירופה. מכבי ת"א שמה לה למטרה לעשות את זה בגדול, ואני רוצה להיות חלק מהתהליך הזה. כמובן שיש ציפיות גבוהות, ונקווה להצדיק אותן במהלך העונה. השתתפתי במחנה האימונים של מכבי בויינגייט בסוף השבוע. זו הייתה חוויה, והתרשמתי מאוד מהמקצועיות. החבר'ה בקבוצה קיבלו אותי בצורה מדהימה וגורמים לי להרגיש חלק מהמשפחה וחשוב שאדע להחזיר על המגרש".

היום נוחת בארץ המאמן הסרבי של הנבחרת, דראגן ג'וקיץ', יש ציפייה לקראת המפגש איתו מחר והמטרות שסגל הזהב והנבחרת שמו ליעד?

"קודם כל אני שמח שאצליח להיפגש עם דראגן, כי לפני שבועיים זה היה מוטל בספק ואני מאוד שמח על כך. כל מי שזכה להיות בסגל הזהב, עוד יהיה עד למשהו שלא היה בכדוריד הישראלי. זו מקצוענות ברמה חדשה, מאמן ברמה גבוהה, עם סגל וצוות נהדר. המטרות ברורות לשחקנים ואני משוכנע שנצליח לעשות קפיצת מדרגה מאוד רצינית לכדוריד הישראלי".

יו"ר מכבי ת"א, אייל פרוילינגר, התייחס להחתמה: "אני שמח מאוד. תומר הוא חיזוק מאוד משמעותי למכבי ת"א. הוא שחקן מצוין, ונקבל אותו בחום ואהבה. אני לא פחות שמח על כך שהסיפור הזה הסתיים ברוח טובה בין שני מועדונים שהחליטו גם להדק את הקשר ביניהם. אני מודה להרצליה שאפשרו לתומר להשתתף במחנה האימונים בסוף השבוע, למרות שהיו דברים טכניים שנותרו לסגירה אחרי. זה לא מובן מאליו בעיני".

בכך, מכבי ת"א משלימה לבינתיים את הסגל. בשלב זה אין כוונה לצרף זר שלישי, לאחר החתמת המקשר הסרבי המבטיח, דייויד ראשיץ', והגעתו לארץ של השוער המצטיין, סרדן זנגה ג'ורג'ביץ'. גם הקפטן רנן לנדסמן חזר לאחר שהוציא את ההסגר והגיע להבנות עם הקבוצה. מכבי ת"א גם צירפה את אלכס פליסקין, ששיחק בהרצליה כמושאל ממכבי ראשל"צ. "אין ספק שפייטר כמוהו יהווה תוספת כוח משמעותית", הוסיף פרולינגר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן