Skip to content

נוחי דנקנר מוכר את פעילות מעריב לשלמה בן צבי

העסקה צריכה לקבל את אישור כל הגורמים המוסמכים. הבנה על כך הושגה היום בצהרים. העסקה אינה כוללת את בית הדפוס. עוד נמסר, כי בכוונת בן צבי להציע רק לכ-300-400, מעובדי העיתון היום להיקלט אצלו לאחר הרכישה. הכוונה להשלים את העסקה עד ראשית חודש אוקטובר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נוחי דנקנר ושלמה בן צבי הגיעו היום בצהרים להבנות בעסקת המכירה של פעילות מעריב לבן צבי, תמורת 85 מיליון שקל, לא כולל בית הדפוס. כך נאמר היום בהודעה לבורסה, שהעבירה חברת מעריב הוצאת מודיעין. לאחר הרכישה יקלטו במערכת החדשה רק כ-300- 400 מעובדי העיתון.

הפעילות הנמכרת

בהודעה נאמר, כי הושגו היום הבנות בין מעריב הוצאת מודיעין ובין חברה בשליטת שלמה בן צבי ובני משפחתו, לפיהן תרכוש החברה הרוכשת מאת מעריב הוצאת מודיעין נכסים את עיתון מעריב, אתר NRG, רשת המקומונים, מגזינים וזיכיונות הקשורים בהם, הוצאת מעריב, זכויות הקניין הרוחני של המוכרת, יתרות לקוחות, מנויים, רישיונות ונכסים וזכויות נוספות, שיפורטו בהסכם המכר לכשייחתם.

הנכסים הנמכרים אינם כוללים את בית הדפוס של העיתון בבת ים והמתקנים הנלווים לו.

בכוונת מעריב הוצאת מודיעין, להמשיך בשלב זה את פעילות בית הדפוס ולהמשיך ולשמר את פעילות העיתון באופן סדיר ורציף עד להשלמת העסקה. למיטב ידיעת מעריב הוצאת מודיעין, בכוונת הרוכשת להמשיך את פעילות העיתון לאחר השלמת העסקה.

בתמורה לנכסים הנמכרים, תשלם הרוכשת למעריב הוצאת מודיעין סך כולל של עד כ- 85 מיליון שקל בתנאים ובמועדים שיפורטו בהסכם המכר לכשייחתם.

עוד נמסר בהודעה, כי בכוונת הרוכשת להציע לכ-300-400 עובדים מעובדי העיתון היום להיקלט כעובדיה.

השלמת העסקה כפופה לחתימת הסכם מכר מפורט ומחייב, קבלת אישורי האורגנים המוסמכים של הצדדים וקבלת כל האישורים הנדרשים על פי דין.

בכוונת הצדדים להשלים את העסקה עד לראשית חודש אוקטובר 2012.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן