Skip to content

הצבא המצרי מפרסם: 33 חמושים חוסלו ו-31 מנהרות נהרסו

במסיבת עיתונאים שנערכה בקהיר מסר דובר הצבא המצרי נתונים על מבצע טיהור סיני והדגיש כי קהיר לא מפירה את הסכמי שלום עם ישראל. ההיפך, הצבא המצרי פועל לטובת שני הצדדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דובר הצבא המצרי, אחמד מוחמד עלי, כינס היום בצהריים (שבת) מסיבת עיתונאים בקהיר ובה דיווח על התנהלות הלחימה בחצי האי סיני מאז התקפת הטרור על המוצב המצרי בחודש אוגוסט. על פי הנתונים שמסר, 33 חמושים נהרגו, 58 נעצרו (ו-20 מהם שוחררו) ו-31 מנהרות הברחה בין רפיח למצרים נהרסו. 

טנקים מצריים בסיני
היה תיאום והיו הבנות. טנקים מצריים בסיני

לדבריו, יש עוד 225 מנהרות פעילות מהרצועה לסיני. הוא הדגיש כי השליטה של כוחות הצבא על כל שטחי סיני לא מפירה את הסכם השלום בין מצרים לישראל וכי הצבא מכבד את ההסכמים הבינלאומיים, בלי לפגוע בביטחון בסיני.

בתשובה לשאלת אחד העיתונאים על התיאום עם ישראל, אמר עלי כי "היה תיאום והיו הבנות עם הצד הישראלי בעניין שימוש בכוחות צבא בשטחי סיני", וציין כי הצבא בסיני פועל לטובת שני הצדדים, ישראל ומצרים.  

על פי דיווחים בתקשורת המצרית, פורסם בסוף השבוע כי  חקירות של מנגנוני הביטחון המצריים חשפו מידע על מעורבותם של ארבעה פלסטינים בהתקפת הטרור ברפיח. בתנועת חמאס הזדרזו והכחישו בתקיפות את מעורבותם של פלסטינים באותה התקפת טרור ברפיח. לפי העיתון "מצרים היום" (אל-מסרי אל-יום), גורם צבאי אישר ידיעות אלו לעיתון.  

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן