Skip to content

הדס ירון זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל ונציה

ירון, 22, זכתה בפרס על תפקידה בסרט "למלא את החלל" של הבמאית החרדית רמה בורשטיין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
"מופתעת". ירון בפסטיבל ונציה. צילום: GettyImage

הישג גדול ומכובד לקולנוע הישראלי: השחקנית הצעירה הדס ירון, 22, זכתה הערב (מוצ"ש) בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל ונציה. ירון זכתה בפרס על תפקידה בסרט "למלא את החלל" של הבמאית החרדית רמה בורשטיין. "אני מאושרת ומופתעת. לא כל כך חשבתי
בכיוון הזה. זה היה מטורף", אמרה ירון לאחר הבחירה.

ירון משחקת בסרט, לצד עירית שלג ויפתח קליין, בתפקיד שירה, נערה חרדית צעירה המועמדת לשידוך. הסרט מספר על התמודדות המשפחה עם מות אחותה הגדולה שהייתה בהריון מתקדם.

הבמאית רמה בורשטיין היא בוגרת בית הספר לקולנוע "סם שפיגל", והחלה בתהליך החזרה בתשובה וההתחרדות שלה בסוף לימודיה. הסרט הופק על ידי אסף אמיר ו"נורמה הפקות". לירון זהו סרטה השני, אחרי "למראית עין" של דני סירקין, משנת 2006.

חזרה בתשובה. הבמאית רמה בורשטיין. צילום: Gareth Cattermole, GettyImages

"למלא את החלל" הוקרן בהקרנת בכורה בפסטיבל ונציה והוא מועמד גם בתחרות הרשמית של פסטיבל ניו יורק, שייערך בסוף ספטמבר. הסרט יוקרן גם בפסטיבל לונדון, והוא מועמד ל-13 פרסי אופיר.

כלה חרדית. ירון בסרט. צילום: יח"צ

הקרנת הבכורה הישראלית של הסרט תהיה בפסטיבל הסרטים בחיפה, בחוה"מ סוכות.

בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל הקולנוע בוונציה זכו במשותף חואקין פיניקס ופיליפ סימור הופמן על הופעתם בסרט "המאסטר" של הבמאי פול תומס אנדרסון. בפרס היוקרתי "אריה הזהב" לסרט הטוב ביותר בפסטיבל זכה הסרט "פייטה" של הבמאי הקוריאני קים קי דוק.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן