Skip to content

לעודד שחר אסור לבקר שכר מופקע של בכירי בל"ל

עודד שחר, הפרשן הכלכלי של ערוץ 1, המרבה לתקוף את תופעת הפערים במשק, העז להביע דעה אישית על העלאת שכר של בכיר בבנק לאומי וקיבל "הערה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בכירי בנק לאומי, כמו שאר אנשי העשירון העליון במשק, זוכים להגנה המפוקפקת של מסמך נקדי – תקנון האתיקה של רשות השידור, שנוסח לפני עשרות שנים. למרבה המזל, ברשות מתכוונים לעדכן תקנון זה.

משה נסטלבאום, מנהל חטיבת החדשות: החטיף נזיפה (צילום: ציפי מנשה)

האגודה לזכות הציבור לדעת, שגילתה כי עודד שחר "שיתף את הציבור בדעותיו האישיות על העלאת שכר של בכיר בבנק לאומי", פנתה בנדון לפני כחודש לנציב פניות הציבור ברשות השידור, דדי מרקוביץ', שנחלץ רק לאחרונה מקבוצת מעריב.  בתגובה, נמסר מהאגודה, "מרקוביץ' הצדיק את התלונה, וסיפר כי מנהל חטיבת החדשות ביקש מעודד שחר להקפיד למלא אחר האמור במסמך נקדי".

עודד שחר, נו נו נו. לא לתקוף את העשירים (צילום: ציפי מנשה)

מרקוביץ' הוסיף, כי ועדת האתיקה של רשות השידור תביא בקרוב בפני מליאת רשות השידור תקנון אתי חדש, ובו התייחסות חדשה לסוגיית ההפרדה בין דעה לידיעה ברשות. "לדעת" מתכוונת לקחת חלק בדיון זה.

ראו גם ידיעה על תלונה של אגודת לדעת על הסתה נגד חרדים בירושלים כאן

1 Comment

  1. menachem
    11 בספטמבר 2012 @ 5:28

    הבנקים גם עושקים את הציבור וגובים עמלות עתק ללא הצדקה וגם רוצים הגנה שאף אחד לא יאמר דבר.זו הדמוקרטיה שרשות השידור שואפת לסתום לשדריה את הפה ? לא יעזור לכם העם יום אחד יעניש את ממשלותיו ושדריו הנותנים לגיטימציה לשוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן