Skip to content

חיל האוויר תקף מטרות ברצועה בתגובה לירי הרקטות

ארבע מטרות הותקפו הלילה ברצועת עזה. צה"ל: זוהו פגיעות מדויקות. הפלסטינים מדווחים על שני ילדים שנפצעו קל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה (שני) ארבע מטרות ברצועת עזה. דובר צה"ל מסר, כי הותקפו אתר לייצור אמצעי לחימה, מוקד פעילות טרור בצפון רצועת עזה, מנהרת טרור בצפון הרצועה ומנהרת הברחה בדרום הרצועה. התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל.

התקיפות באו בתגובה לירי שתי רקטות גראד שנורו אתמול לעבר ישראל. אחת מהן פגעה פגיעה ישירה בבית בנתיבות והשנייה, שנורתה לעבר באר שבע, התפוצצה בשטח פתוח בלי לגרום נזק לרכוש. שבעה בני אדם טופלו אמש בבאר שבע ובנתיבות. ארבעה מהם נפגעי חרדה ושלושה שנחבלו בעת שרצו למקום מחסה.

מקורות פלסטיניים דיווחו, כי חיל האוויר הישראלי תקף את אחד המתקנים של הפלגים הפלסטיניים בשכונת א-תופאח שבמזרח רצועת עזה. מסוכנות הידיעות מען הפלסטינית נמסר, כי עדי ראייה דיווחו שבמקום ההפצצה פרצה שריפה וכי צוותי העזרה הראשונה ומנגנון ההגנה האזרחית הובהלו למקום. סוכנות הידיעות הפלסטינית "ספא", הפועלת בעזה, דיווחה כי מדובר במתקן "רעד" של הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם. לפי הדיווח, במתקן שבעזה פרצה שריפה, אך לא ידוע על נפגעים.

מ"ספא" נמסר, כי שני ילדים נפצעו קלות מרסיסי הטיל שפגע במנהרה ברפיח. דובר צה"ל מסר, כי " זוהו פגיעות מדויקות במטרות. כל המטוסים שבו בשלום לבסיסם".
 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן