Skip to content

"חוק לפיד": בוטל הדיון בוועדת החוקה

יוזמי החוק – ח"כ כרמל שאמה-הכהן וח"כ רונית תירוש – לא מוותרים ויבקשו להעלות את הנושא לדיון בוועדה אחרת מאת צבי זינגר "חוק לפיד" – הסוף? יומיים לאחר הודעת הפרישה של יאיר לפיד, מהגשת "אולפן שישי" בערוץ 2, הודיע יו"ר ועדת חוק, חוקה ומשפט של הכנסת כי לא יעלה מחר לדיון את הצעת החוק, שנועדה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוזמי החוק – ח"כ כרמל שאמה-הכהן וח"כ רונית תירוש – לא מוותרים ויבקשו להעלות את הנושא לדיון בוועדה אחרת

מאת צבי זינגר

ח"כ דודו רותם - ביטל הדיון. צילום - אתר הכנסת

"חוק לפיד" – הסוף? יומיים לאחר הודעת הפרישה של יאיר לפיד, מהגשת "אולפן שישי" בערוץ 2, הודיע יו"ר ועדת חוק, חוקה ומשפט של הכנסת כי לא יעלה מחר לדיון את הצעת החוק, שנועדה "לצנן" למשך שנה, עיתונאים שמבקשים להשתלב במערכת הפוליטית. יו"ר הוועדה, ח"כ דודו רותם (ישראל ביתנו), שהתנגד מלכתחילה להצעת החוק הפרסונלית, הסביר כי משפרש לפיד מתפקידו העיתונאי – אין עוד טעם לדון בהצעת החוק.

למרות ביטול הישיבה מחר, עומדים עדיין שני היוזמים שלו – ח"כ כרמל שאמה-הכהן (ליכוד) וח"כ רונית תירוש (קדימה) – על דעתם כי יש לדון בחוק מסיבות עקרוניות. ח"כ רונית תירוש תקפה בתגובה את ח"כ רותם וטענה כי ״יו״ר ועדת חוקה התנהג באופן בריוני ופעל שלא בסמכות ובצורה שאינה דמוקרטית". תירוש הודיעה כי בכוונתה לפנות לוועדת הכנסת, כדי להעביר את הדיון בחוק לועדה אחרת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן