Skip to content

מעריב: הפגנה ליד ביתו של נמרודי

הדי הייאוש הבוקעים מספסלי מעריב, ואפילו מכוונם של העיתונאים הנחושים ביותר שהקפידו לגונן על ביתם המקצועי, ממחישים עד כמה קרוב קצו של העיתון ואולם ועד עיתונאי מעריב ממשיך לנהל מאבק עיקש וקרא לעובדים להתייצב ליד ביתו של עופר נמרודי בסביון, למאבק לצדם של עובדי ההפצה והמחלקים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עדכון: עשרות מעובדי מעריב השתתפו בהפגנה ליד החווילה של נמרודי בסביון וקראו לנמרודי לדאוג לכך שכספי הפיצויים ישולמו להם. מעניין לראות כיצד השפעתן של הפגנות פועלת על הבעלים. אתמול, מיהר להגיב יו"ר מעריב דני יעקובי בשם דיסקונט השקעות. כשנודע לנמרודי שהחצים יופנו כלפיו היום, הוא הזדרז, מצדו, בדומה ליעקובי,  לשגר היום אל העובדים מכתב בו הוא מצר על מצבו של מעריב וטוען כי בתקופתו, הופרשו לשכרם כל הכספים המבטיחים את עתידם.

בהפגנה הנוספת שנערכה ביום ד' מחו העובדים נגד הסתרת המידע בנושא החובות כלפיהם ובנושא עתידו של העיתון. לטענת הוועד, ההנהלה נמנעת לשתף אותם בפרטי ההפרשות לקופות העובדים והיקף החובות שנצברו כלפיהם, או בפרטי המשא ומתן למכירת העיתון לשלמה בן צבי. במכתב ששוגר לעובדים, משבח אותם הוועד על "הפגנת הכוח המדהימה שלנו אתמול. כמויות האנשים שהגיעו, הנחישות, האנרגיות המדהימות, הסולידריות בינינו לבין עצמנו ועם עיתונאים אחרים – עלו פי כמה וכמה על הציפיות שלנו, והוכיחו כמה ראוי להלחם למען עובדי מעריב"

הפגנה של עובדי מעריב ליד ביתו של נמרודי בסביון
. הפגנה של עובדי מעריב ליד ביתו של נמרודי בסביון. קוראים לנמרודי לפעול להבטחת כספי הפיצויים

התמיכה המסיבית הזו מכל עבר, אומרים חברי הוועד, מגבירה את הנחישות הבאה לביטוי בהמשך הוצאתו לאור של העיתון מדי יום "גם בתנאים הכי קשים, תנאים של חוסר ודאות כבדה ומלחמה על העיתון והזכויות שלנו". המלחמה לא תמה, לדברי נציגי העובדים.

חשוב להדגיש, אומר הוועד: "מבחינתנו לא תתקיים עסקה שלא תכלול שמירה מלאה על זכויות העובדים. נקודה".

ההחלטה לקיים את המחאה ליד ביתו של נמרודי בסביון נובעת מכך, שחלק מן החובות לעובדים משויכים לתקופתו של עופר נמרודי בעיתון. נמרודי עדיין מחזיק בחלק ממניות העיתון והוא בעליו של בית מעריב: "אנחנו דורשים תשובות גם ממנו".

בימים הבאים העובדים ימשיכו עם זאת להוציא לאור את העיתון ואת  מוספי החגים ויקיימו אסיפות מחאה בתוך המערכת. כבר ביום ה' בבוקר תיערך אסיפת הסברה לכל עובדי העיתון עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני.

" פנייתנו לנמרודי," אומר הוועד, "לא נועדה להסיר או להפחית את הלחץ מבעלי השליטה כיום. מכיוון שנוחי דנקנר נמצא כרגע בחו"ל, ההפגנות מול ביתו יחכו לשובו הקרוב, אבל לא יתבטלו".

ועד הפעולה מאמין גם כי המרפא למצב הנואש עשוי להגיע מן הרשתות החברתיות ומגיוס פוליטיקאים ועמיתים מהתקשורת למאבק. ואכן, בשעה של מאבק של להיות או לחדול, כל האמצעים כשרים.

[related-posts title="הישרדות: מעריב"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן