Skip to content

מה השתנה באופניים במאה האחרונה? כלום. אולי Fliz היא המהפכה

כמעט מאתיים שנה נוסע האדם על אופניים, שלמעט חומרי הגלם לא השתנו הרבה. 2 גלגלים, מושב ודוושות היו גם לפני כמעט 200 שנה. מה השתנה?

מה השתנה באופניים במאה האחרונה? כלום. אולי Fliz היא המהפכה

כמעט מאתיים שנה נוסע האדם על אופניים, שלמעט חומרי הגלם לא השתנו הרבה. 2 גלגלים, מושב ודוושות היו גם לפני כמעט 200 שנה. מה השתנה?

ממציא גרמני בן זמננו החליט לאתגר את האמרה הידועה: אם זה עובד אז למה לשנות? את ההשראה לכלי הדו-גלגלי המשונה שנשרא FLIZ קיבל מדגם משנת 1817, כאשר הברון Karl Drais המציא את "מכונת הריצה" (Laufmaschine ) שנראית גם כיום כמשונה אם לא ביזארית.

אופניים של 1817 ( מקור ויקיפדיה )

בלי דוושות, שרשרת או מושב לא נוח בין הרגליים, מצליח הנוסע להתנייע מנקודה לנקודה על 2 גלגלים בעזרת רתמה המתאימה לכל רוכב באופן אישי….אכן מקורי אם לא משונה.

התנועה של הרוכב נוצרת ע"י הגלגלים בעזרת התנופה המועברת ממשקלו של הנוסע, באופן דומה בו מניע היושב על נדנדה את הנדנדה מעלה מטה בעזרת הטיית הגוף.

גוף ה- FLIZ עשוי מסיבי זכוכית ופחמן ומותאם לרוכבים מעל לגובה 1.85 מ'.

http://www.youtube.com/watch?v=VbQJLLX5vl8

האם FLIZ ינער את מתכנני האופניים ונראה בעתיד משהו אחר, ירוק וידידותי למשתמש? ימים יגידו.

ממציא גרמני בן זמננו החליט לאתגר את האמרה הידועה: אם זה עובד אז למה לשנות? את ההשראה לכלי הדו-גלגלי המשונה שנשרא FLIZ קיבל מדגם משנת 1817, כאשר הברון Karl Drais המציא את "מכונת הריצה" (Laufmaschine ) שנראית גם כיום כמשונה אם לא ביזארית.

אופניים של 1817 ( מקור ויקיפדיה )

בלי דוושות, שרשרת או מושב לא נוח בין הרגליים, מצליח הנוסע להתנייע מנקודה לנקודה על 2 גלגלים בעזרת רתמה המתאימה לכל רוכב באופן אישי….אכן מקורי אם לא משונה.

התנועה של הרוכב נוצרת ע"י הגלגלים בעזרת התנופה המועברת ממשקלו של הנוסע, באופן דומה בו מניע היושב על נדנדה את הנדנדה מעלה מטה בעזרת הטיית הגוף.

גוף ה- FLIZ עשוי מסיבי זכוכית ופחמן ומותאם לרוכבים מעל לגובה 1.85 מ'.

http://www.youtube.com/watch?v=VbQJLLX5vl8

האם FLIZ ינער את מתכנני האופניים ונראה בעתיד משהו אחר, ירוק וידידותי למשתמש? ימים יגידו.

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן