Skip to content

מתכוננים לחגים: המתנות המעוצבות המוצלחות ביותר

כל כך כיף לקבל מתנה לא שגרתית שמעידה על מחשבה ורצון לפנק. משהו שלא יישכח (להבדיל מ"שוב הבאת סרוויס?"). מתנה שמשאירה את מקבליה פעורי פה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש השנה כבר כאן. אוטוטו גם צריך להתארח בחג הסוכות ושוב אנו שוברים את הראש בניסיון למצוא מתנות ייחודיות למשפחה ולחברים. אספנו כמה רעיונות למתנות מעוצבות פחות שגרתיות, כאלה שיסחטו תגובות של "וואוו" ממקבליהן. אז לפני שאתם יוצאים לרכוש זר פרחים או מארז שוקולדים, הציצו ברעיונות שלנו.

מתנות מיוחדות לחגים. העיצוב עושה את ההבדל
מתנות מיוחדות לחגים. העיצוב עושה את ההבדל

מלמעלה, נגד כיוון השעון:

Karoto – מחדד גזרים לקישוט מנות שיהפוך כל סלט פשוט ליצירה, Monkey Business (אתר החברה או ברשת "סוהו", 39 ש"ח).

מחזיק פתקים מגנטי בצורת מנעול בעיצוב יוריני לסטודיו יויו32 (400 ש"ח).

תליון שעון-תכשיט בצורת תפוח של מעצב-העל מארק ג'ייקובס. עשוי מפלדת אל-חלד בגוון כסוף ומשובץ באבנים בצורות וצבעים שונים (רשת חנויות תכשיטים פדני, 820 ש"ח).

מעצב-העל קארים ראשיד עיצב מעמד בצורת תפוח לפתקיות דביקות של Post It מבית 3M. מתנה מעוצבת לחברים לעבודה.

טבעת דאבל סלייס משובץ זירקון מקולקציית Open שעיצבה אסנת הר-נוי (220 ש"ח. ניתן להשיג בחנות מוזיאון א"י ברמת אביב, מנדינקה בכיכר מסריק תל אביב, רוניטה בעפולה, ובאתר Etsy).

לקראת ראש השנה מציעה המעצבת גל בן אהרון סט של 8 חבקי מפיות של פרפרים מעוצבים, בגוונים של תכלת, לבן משולב עם אלמנטים דיגיטליים (14.90 ש"ח. בשבזי 59, "בית בנמל" בנמל תל אביב, וברשת סטימצקי וצומת ספרים).

שעון לקוסט גואה (399 ש"ח ברשת פלאנט).

Lid Sid – סט של שני חבר'ה שישמור על הרווח בין הסיר למכסה כשצריך קצת אוויר ויגרום לחיוך לכל מי שיראה אותו (Monkey Business (אתר החברה או ברשת "סוהו", 49 ש"ח).

Madeo – ארנק ערב ממוחזר עשוי לשוניות של פחיות (630 ש"ח; רבי פנחס 13, שוק הפשפשים, יפו).

ובנימה אישית: אני אוהדת "שרופה" של מוצרי Monkey Business. לפני החג דאגתי להזמין את שתי המתנות שמוזכרות בכתבה ועוד כמה ששוות כתבה נפרדת. יכולה להעיד שאלו מתנות שכיף לתת ומכיוון שכבר התחלתי לחלק – עושה רושם שגם ממש כיף לקבל.

* * *

קרדיט צילומים: Monkey Business – יח"ץ; יוריני לסטודיו יויו32 – אבישי פינקלשטיין; פדני – גיא בוכלטר; 3M – יח"ץ; אסנת הר-נוי – אסנת הר-נוי, יח"צ; גל בן אהרון – יח"ץ; לקוסט – יח"ץ; Madeo – יח"ץ.

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן