Skip to content

נבחרת כדוריד הנשים הפסידה לספרד: סיימה את קמפיין המוקדמות

הבנות של אריה זלינגר סיימו במקום השלישי בבית, כשהן מקדימות את שוודיה. המאמן: "אני מרגיש אכזבה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נבחרת הנשים של ישראל סיימה אתמול (ראשון) את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה לאחר שנוצחה בהיכל מטרווסט בידי נבחרת ספרד 3:1 (25:19, 25:17, 21:25, 25:19) וסיימה את הטורניר במקום השלישי כשהיא מקדימה את נבחרת שבדיה. יכולת טובה של הכחולות לבנות במערכה השלישית גרמה לדפיקות לב מואצות אצל הספרדיות, שהיו חייבות ניצחון בכדי לסיים במקום הראשון ולזכות בכרטיס לאליפות היבשת שתתקיים בגרמניה ושווייץ בשנה הבאה.

ביציע, שחקניות נבחרת סלובקיה, שיחשקו בשלב הפלייאוף, החזיקו אצבעות לשחקניות הנבחרת, אך במערכה הרביעית ספרד התעלתה וחגגה בסיום את העפלה החמישית ברציפות לאליפות. "חבל, אני מרגיש אכזבה מכך שלא עלינו וזה קשור ישירות להפסד אתמול (שישי) לסלובקיה. הגענו לחוצים למשחק" אמר בסיום מאמן הנבחרת אריה זלינגר.

הנבחרת שרשמה בשנה שעברה את ההופעה השלישית באליפות אירופה והראשונה לאחר 40 שנים, תצא לחופשה עד לחודש הבא. בימים הקרובים צפוי להיקבע עתידו של הפרויקט בפגישה שצפויה להתקיים בעניין, כך מסר בסיום המאמן זלינגר. מנהל היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג התייחס הערב לנושא ואמר: "פרוייקט זלינגר הוא מודל לחיקוי בספורט הישראלי, הפרויקט חשוב לנו מאוד וחשוב שהוא ימשיך להתקיים".

טלי ארטמנקו 14 נק' ואניה ויליקי 12 היו הבולטות בנבחרת, אניטה גליק סיימה עם 6 נק' (4 קיל בלוק) וכך גם מורן צור. ספרד סיימה ראשונה בבית עם 14 נק' והקדימה את סלובקיה שסיימה עם אותו מספר נקודות. ישראל סיימה שלישית עם 8 נק' כשהיא מנצחת את ספרד (2:3) בסלובקיה ופעמיים את נבחרת שבדיה הרביעית, בשלוש מערכות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן