Skip to content

ניידות משטרה בכוננות ליד בית מעריב

ההסלמה בפרשת מעריב הגיעה לשיא חדש. כל מי שעובר עתה ליד הבניין ברחוב קרליבך אינו יכול להתעלם מהשורה של ניידות המשטרה הניצבות בהיכון ליד הבניין. השמועות על סגירת העסקה עם שלמה בן צבי, ישיבת דירקטוריון מעריב המתנהלת בשעה זו בד בבד עם כינוס עובדי העיתון בדסק החדשות מצביעים על אווירת החירום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ועד עיתונאי מעריב וארגון העיתונאים מסר הודעה האומרת, כי ניידות המשטרה הוזמנו על ידי הנהלת מעריב לטיפול ב"סערת הנפשות" שיחושו העובדים עם קבלת העדכונים. על פי דיווחיהם, ישנם גם מאבטחים רבים בקומת ההנהלה: "מעולם לא היה כזה כוח שיטור בעיתון בישראל ובאף מקום עבודה. צר לנו כי הנהלת מעריב בוחרת לפעול בשעה קשה זו בצורה כה נוקשה וחסרת רגישות".

שיירת ניידות משטרה ליד בית מעריב

עוד בשעות הצהריים דיווח ועד עיתונאי מעריב לעובדים על הפגישה שהתקיימה אמש בינם לבין מו"ל העיתון נוחי דנקנר ויו"ר ההסתדרות עופר עיני. הוועד לא ציין שום הישגים או הבנות שהושגו בפגישה והודיע על אסיפת החירום המתקיימת היום.

מיד עם צאת החג החלו מתנהלים מגעים קדחתניים סביב עתיד מעריב. עסקת מכירת העיתון לשלמה בן צבי עשויה להיסגר היום, בהתכנסות דירקטוריון מעריב שייאלץ להתמודד עם תביעות בן צבי להורדת משמעותית ביותר של עלות העסקה מתחת לרף השמונים וחמישה מיליון שקלים שעליהם סוכם תחילה.

מאבטחים במסדרונות מעריב

נציגות העיתונאים דיווחה, כי בפגישה אמש הבהירו לדנקנר כי הם אינם נלחמים רק על הבטחת זכויות העובדים, אלא גם על עתיד העיתון. העובדים תבעו כי כל זכויותיהם יכובדו וכי בן צבי יתחייב להמשיך ולהעסיק מקסימום עובדים ולשמור על תנאי העבודה שלהם.

העובדים שזכו לראות את הנתונים הכספיים, או "עומק הבור" אליו נפלו קופות הפנסיה והפיצויים שלהם, מינו מטעמם שני עורכי דין, גלילה ואלון הורנשטיין שילוו אותם במאבק על שימור הזכויות. עורכי הדין ישתתפו באסיפה היום ויעדכנו את העובדים בהתפתחויות האחרונות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן