Skip to content

"המאסטר" יפתח את פסטיבל הסרטים בחיפה במקום "ארגו"

ברגע האחרון: הסרט "ארגו" של בן אפלק, המספר על עובדי השגרירות האמריקנית באיראן בימי המהפכה ב-1979, לא יפתח את הפסטיבל בחיפה, בעקבות הוראה מאולפני "וורנר". במקומו יוקרן "המאסטר" של הבמאי פול תומס אנדרסון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

פרס השחקן המצטיין בפסטיבל ונציה. פניקס על תפקידו ב"המאסטר"

הסרט המדובר "ארגו" של השחקן והבמאי בן אפלק ובהפקתם של ג'ורג קלוני, גרנט הסלוב ודיוויד קלוואנס, לא יפתח במוצ"ש את פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה, כפי שתוכנן מראש ופורסם בכל כלי התקשורת ובאתר הפסטיבל. כך נודע היום ל"מגפון".

"ארגו", כפי שפרסמנו כאן בכתבה על פסטיבל הסרטים בחיפה, מבוסס על מאמר שפורסם במגזין "Wired", ומתאר את סיפורם של שישה עובדי השגרירות האמריקנית בטהרן, בימי המהפכה של 1979. לצדו של אפלק משחקים בסרט ג'ון גודמן ואלן ארקין.

ל"מגפון" נודע, כי ההנחייה לביטול ההקרנה בחיפה ולהפצת הסרט בישראל הגיעה מאולפני "וורנר", חברת ההפקה של הסרט, שהחליטה גם לדחות את הפצתו בישראל למועד לא ידוע. מנהלת הפסטיבל, פנינה בלייר, סירבה להשיב על השאלה, האם הביטול נובע מסיבות פוליטיות והסתפקה בתשובה לאקונית: "אין תגובה".

את הפסטיבל יפתח הסרט "המאסטר", סרטו החדש  ועטור השבחים של אחד הבמאים המוערכים בעולם הקולנוע, פול תומס אנדרסון ("מגנוליה", "זה ייגמר בדם"). הסרט זכה לפני שבועיים בפרס חבר השופטים בפסטיבל ונציה והשחקנים חואקין פניקס ופיליפ סימור הופמן זכו במשותף  בפרס  השחקן הטוב ביותר.

"המאסטר" מספר את סיפורו של חייל ששב הביתה אחרי מלחמת העולם השנייה ומתיידד עם גורו כריזמטי. בין שני הגברים מתפתחת ידידות בלתי צפויה והם יוצרים קשר אמיץ – עד שהתלמיד מתחיל לפקפק במורו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן