Skip to content

בית משפט אמריקני: מוצרי מכתשים אגן אינם מפרים פטנטים של BASF ו-BAYER

החלטת בית המשפט תאפשר לחברה להמשיך לשווק מוצרים מבוססי החומר הפעיל "פיפרוניל" בארה"ב ובשווקים נוספים; פסק הדין הוענק בסיומו הליך משפטי, שהחל באפריל 2010  מאת רונית שימרון קבוצת מכתשים אגן (MAI) הודיעה היום (ד') על החלטת בית המשפט המחוזי של צפון קרוליינה בארה"ב לטובת החברה בתביעה שהגישו שתיים מחברות האגרוכימיה הגדולות בעולם: BASF Agro ו […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החלטת בית המשפט תאפשר לחברה להמשיך לשווק מוצרים מבוססי החומר הפעיל "פיפרוניל" בארה"ב ובשווקים נוספים; פסק הדין הוענק בסיומו הליך משפטי, שהחל באפריל 2010

 מאת רונית שימרון

קבוצת מכתשים אגן (MAI) הודיעה היום (ד') על החלטת בית המשפט המחוזי של צפון קרוליינה בארה"ב לטובת החברה בתביעה שהגישו שתיים מחברות האגרוכימיה הגדולות בעולם: BASF Agro ו – Bayer SAS באפריל 2010. בפסק הדין קובע בית המשפט כי המוצרים, המכילים את החומר הפעיל פיפרוניל ומשווקים על ידי חברות הבת של מכתשים אגן בארה"ב (Control Solutions, Inc. ו- QualiPro), אינם מפרים פטנטים, אשר לגביהם הוגשה התביעה.

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל מכתשים אגן: "הפיפרוניל מוצר מרכזי וחשוב"

מוצר הפיפרוניל הוא קוטל מזיקים וחרקים בחקלאות, והחומר המוביל בעולם נגד טרמיטים בהדברה ביתית ולטיפול בחיות מחמד. ביוני 2011 השיקה מכתשים אגן את הגירסה הגנרית המשמעותית הראשונה של פיפרוניל בארה"ב.

השקת הפיפרוניל היוותה פריצת דרך שאיפשרה למכתשים אגן למנף את יכולות המו"פ שלה לפיתוח ויישום תהליך ייצור חדש, עליו הוגשו בקשות לפטנט, תוך הימנעות מהפרת פטנטים של צד ג'.

החומר הפעיל הושק תחת שם המותג Taurus™ לשימוש בשוק הדברת החרקים המקצועי ו-Prefurred™ לשימוש בחיות בית. בהמשך, החברה הבת, QualiPro בארה"ב, תשיק את הפיפרוניל לתחום הטיפול במדשאות ושטחים ירוקים. החברה מתכננת להשיק מוצרים מבוססי פיפרוניל בשווקים נוספים ברחבי העולם.

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל מכתשים אגן, אמר היום: "השקת מוצר מרכזי וחשוב כמו הפיפרוניל, מחזקת את סל המוצרים שלנו ומסייעת בהמשך תהליך הבידול שלנו בשוק. השלמת המהלך המשפטי בארה"ב היא צעד חשוב נוסף בתהליך מתמשך של יצירת תשתיות אפקטיביות לצמיחה רווחית. היא גם מאפשרת לנו לתת מענה נוסף לצרכים של לקוחותינו בעיקר ביבשת אמריקה".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן