מובטלים, כבר הגשתם מיזם לתחרות של בנטון?

תחרות "מובטל השנה" בחסות רשת האופנה בנטון וקרן UNHATE יצאה לדרך

מובטלים, כבר הגשתם מיזם לתחרות של בנטון?

תחרות "מובטל השנה" בחסות רשת האופנה בנטון וקרן UNHATE יצאה לדרך

שיעור האבטלה במדינות ה- OECD הגיע ל- 8% בחודש יולי 2012. שיעור האבטלה בגוש האירו נותר יציב (11.3%) אחרי 13 חודשים של עליה מתמדת. נתונים אלה נראים מעודדים מעט, אולם כשבוחנים נקודתית מספר מדינות מגלים שאחוז האבטלה בספרד עומד על 25.1% ושבפורטוגל ובאירלנד שיעור הבלתי-מועסקים עומד על 15.7% ו- 14.9% בהתאמה. שיעור האבטלה בארצות הברית עמד בחודש אוגוסט על 8.1% ובקנדה שיעור הבלתי מועסקים יציב ועומד על 7.3%.

כרזת קמפיין "מובטל השנה" של בנטון ושל קרן UNHATE. צילום: FABRICA in collaboration with 72andSunny
כרזת קמפיין "מובטל השנה" של בנטון ושל קרן UNHATE. צילום: FABRICA in collaboration with 72andSunny

בישראל עלה מספר הבלתי מועסקים בחודש אוגוסט ל- 251 אלף בחודש אוגוסט, שהם 6.9% מכוח העבודה. זוהי עלייה של 0.3% במספר המובטלים.

הצעירים הם אלה שסופגים את המשבר הכלכלי באירופה ובחודש יולי היו 16.1% מהצעירים במדינות ה- OECD מובטלים. ושוב, כשבוחנים נקודתית את המדינות הרי שבספרד 52.9% מהצעירים מובטלים ובאיטליה – 35.3%.

4 מתוך 100 מיליון צעירים ברחבי העולם מובטלים.

כרזת קמפיין "מובטל השנה" של בנטון ושל קרן UNHATE. צילום: FABRICA in collaboration with 72andSunny
כרזת קמפיין "מובטל השנה" של בנטון ושל קרן UNHATE. צילום: FABRICA in collaboration with 72andSunny

נתונים קשים אלו הובילו את רשת האופנה בנטון ואת קרן UNHATE להשיק את קמפיין "מובטל השנה" ("Unemployee of the Year") מטרת הקמפיין היא להעביר מסר חיובי ותקווה לצעירים מובטלים ברחבי העולם. התחרות תסייע לאתר, להציף ולמנף מיזמים חברתיים-קהילתיים ובתוך כך להציע למובטלים הצעירים דרך חדשה, מקורית ויצירתית לצאת ממעגל האבטלה והעוני.

קמפיין זה נוצר בעקבות הצלחתו של קמפיין UNHATE 2011, בו נטלו חלק 500 מיליון איש מרחבי העולם.

זוכרים? זה היה חלק מקמפיין UNHATE 2011. צילום: FABRICA
זוכרים? זה היה חלק מקמפיין UNHATE 2011. צילום: FABRICA

"מובטל השנה" היא תחרות שפתוחה לכל מובטל צעיר, בין הגילאים 18-30, שאינו סטודנט או רשום ללימודים במסגרת אקדמית כלשהי, שאינו סטאז'ר או מתנדב במקום עבודה כלשהו.

על המתמודדים להציע מיזם ייחודי בעל מרכיב חברתי-קהילתי. זו יכולה להיות יצירת אמנות לטובת הכלל או פעילות כלכלית כלשהי, שתואמת את ערכיה של קרן UNHATE.

ניתן להגיש מועמדות עד שעה 12:00 ביום 14.10.2012. אז יועברו המיזמים המוצעים להערכת פאנל שופטים מקצועי מטעם הקרן. המיזמים שיעברו את הערכת השופטים ויוכרזו כתואמים את תנאי התחרות ומטרותיה ואת ערכי קרן UNHATE יועברו להצבעה של חברי קהילת UNHATE Foundation Community.

100 המיזמים שיזכו למירב הקולות של חברי הקהילה יהיו הזוכים בתחרות ופרטיהם יפורסמו ביום 31.10.2012 באתר הקרן. כל אחד מהזוכים יקבל 5000 אירו על מנת לממש את הרעיון שהעלה.

פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר האינטרנט המשותף של רשת בנטון וקרן UNHATE.

נו, למה אתם מחכים?

הגשתם מועמדות? שתפו אותנו ונכתוב עליכם. 

כרזת קמפיין "מובטל השנה" של בנטון ושל קרן UNHATE. צילום: FABRICA in collaboration with 72andSunny
כרזת קמפיין "מובטל השנה" של בנטון ושל קרן UNHATE. צילום: FABRICA in collaboration with 72andSunny

שיעור האבטלה במדינות ה- OECD הגיע ל- 8% בחודש יולי 2012. שיעור האבטלה בגוש האירו נותר יציב (11.3%) אחרי 13 חודשים של עליה מתמדת. נתונים אלה נראים מעודדים מעט, אולם כשבוחנים נקודתית מספר מדינות מגלים שאחוז האבטלה בספרד עומד על 25.1% ושבפורטוגל ובאירלנד שיעור הבלתי-מועסקים עומד על 15.7% ו- 14.9% בהתאמה. שיעור האבטלה בארצות הברית עמד בחודש אוגוסט על 8.1% ובקנדה שיעור הבלתי מועסקים יציב ועומד על 7.3%.

כרזת קמפיין "מובטל השנה" של בנטון ושל קרן UNHATE. צילום: FABRICA in collaboration with 72andSunny
כרזת קמפיין "מובטל השנה" של בנטון ושל קרן UNHATE. צילום: FABRICA in collaboration with 72andSunny

בישראל עלה מספר הבלתי מועסקים בחודש אוגוסט ל- 251 אלף בחודש אוגוסט, שהם 6.9% מכוח העבודה. זוהי עלייה של 0.3% במספר המובטלים.

הצעירים הם אלה שסופגים את המשבר הכלכלי באירופה ובחודש יולי היו 16.1% מהצעירים במדינות ה- OECD מובטלים. ושוב, כשבוחנים נקודתית את המדינות הרי שבספרד 52.9% מהצעירים מובטלים ובאיטליה – 35.3%.

4 מתוך 100 מיליון צעירים ברחבי העולם מובטלים.

כרזת קמפיין "מובטל השנה" של בנטון ושל קרן UNHATE. צילום: FABRICA in collaboration with 72andSunny
כרזת קמפיין "מובטל השנה" של בנטון ושל קרן UNHATE. צילום: FABRICA in collaboration with 72andSunny

נתונים קשים אלו הובילו את רשת האופנה בנטון ואת קרן UNHATE להשיק את קמפיין "מובטל השנה" ("Unemployee of the Year") מטרת הקמפיין היא להעביר מסר חיובי ותקווה לצעירים מובטלים ברחבי העולם. התחרות תסייע לאתר, להציף ולמנף מיזמים חברתיים-קהילתיים ובתוך כך להציע למובטלים הצעירים דרך חדשה, מקורית ויצירתית לצאת ממעגל האבטלה והעוני.

קמפיין זה נוצר בעקבות הצלחתו של קמפיין UNHATE 2011, בו נטלו חלק 500 מיליון איש מרחבי העולם.

זוכרים? זה היה חלק מקמפיין UNHATE 2011. צילום: FABRICA
זוכרים? זה היה חלק מקמפיין UNHATE 2011. צילום: FABRICA

"מובטל השנה" היא תחרות שפתוחה לכל מובטל צעיר, בין הגילאים 18-30, שאינו סטודנט או רשום ללימודים במסגרת אקדמית כלשהי, שאינו סטאז'ר או מתנדב במקום עבודה כלשהו.

על המתמודדים להציע מיזם ייחודי בעל מרכיב חברתי-קהילתי. זו יכולה להיות יצירת אמנות לטובת הכלל או פעילות כלכלית כלשהי, שתואמת את ערכיה של קרן UNHATE.

ניתן להגיש מועמדות עד שעה 12:00 ביום 14.10.2012. אז יועברו המיזמים המוצעים להערכת פאנל שופטים מקצועי מטעם הקרן. המיזמים שיעברו את הערכת השופטים ויוכרזו כתואמים את תנאי התחרות ומטרותיה ואת ערכי קרן UNHATE יועברו להצבעה של חברי קהילת UNHATE Foundation Community.

100 המיזמים שיזכו למירב הקולות של חברי הקהילה יהיו הזוכים בתחרות ופרטיהם יפורסמו ביום 31.10.2012 באתר הקרן. כל אחד מהזוכים יקבל 5000 אירו על מנת לממש את הרעיון שהעלה.

פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר האינטרנט המשותף של רשת בנטון וקרן UNHATE.

נו, למה אתם מחכים?

הגשתם מועמדות? שתפו אותנו ונכתוב עליכם. 

כרזת קמפיין "מובטל השנה" של בנטון ושל קרן UNHATE. צילום: FABRICA in collaboration with 72andSunny
כרזת קמפיין "מובטל השנה" של בנטון ושל קרן UNHATE. צילום: FABRICA in collaboration with 72andSunny

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן