Skip to content

כתובות "תג מחיר" רוססו על כנסייה בירושלים

במנזר דורמיציון בירושלים רוססו כתובות נאצה של "תג מחיר". בהר הבית מנעה המשטרה כניסתם של פעילי ימין יהודיים למתחם כדי למנוע חיכוך עם המתפללים הפלסטינים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוב כתובות נאצה במקום תפילה נוצרי – הבוקר התגלו על דלת בכנסיית דורמיציון שבהר ציון בירושלים כתובות "תג מחיר" ונאצה בעברית בגנותו של ישו. בין הכתובות שרוססו במקום, הכתובות "תג מחיר" ו"ישו בן זונה". משטרת מרחב דוד בירושלים פתחה בחקירה.

כנסיית הדורמיציון (צילום: אפי אליאן)

מדובר בכנסייה של המסדר הבנדיקטיני בקרבת שער ציון. לפני 14 שנה, שונה שם הכנסייה על ידי המסדר ל"האגיה מריה סיון".

רק לפני חודש הוצתה דלת הכניסה ל"מנזר השתקנים" בלטרון בידי אלמונים שריססו כתובות נאצה כמו "רמת מגרון", "מעוז אסתר" , "ישוע קוף" ו"ערבות הדדית".

לאחר ההצתה בלטרון הודיע השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ, על הקמת יחידה חדשה במשטרת ישראל שתעסוק בפשיעה לאומנית ואמר לתקשורת כי "עלינו לגלות אפס סובלנות לטרור, פגיעה במוסדות דת, סמלי שלטון ואירועים הנקראים תג מחיר".

[related-posts]

בתוך כך עוכב היום בבוקר פעיל הליכוד משה פיגלין על ידי משטרת ירושלים בחשד שהתפלל בשטח הר הבית האסור בתפילה. הדבר אירע כשקבוצת "נאמני הר הבית" ניסתה להיכנס לתחום הר הבית. משטרת ישראל מנעה מבעדם וניסתה למנוע חיכוך בינם לבין הפלסטינים. ח"כ מיכאל בן ארי הגיב ואמר: "שוב מתגלה אוזלת היד של משטרת ירושלים בהר הבית. תקיפתם של יהודים ובהם פעילי תנועת ארץ ישראל שלנו, בתוך ההר היא הפקרות שלטונית. רק סגירת ההר בפני המסיתים והפוגרומיסטים של הווקף תביא לריבונות במקום הקדוש ביותר לעם ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן