Skip to content

עובדי מעריב יפגינו מחר מול בית ראש הממשלה

לאחר שהנאמנים שמונו למעריב החליטו לפתוח את העיתון להצעות מכר, מהלך המעמיד בספק את רכישת העיתון על ידי שלמה בן צבי, ממשיכים עובדי העיתון להיאבק על שכרם ועל זכויותיהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עובדי מעריב הקימו סוכה מול ביתו של נוחי דנקנר בהרצליה פיתוח, בה יקיימו משמרות מחאה. העובדים ידרשו מדנקנר לדאוג לתשלום שכר חודש ספטמבר. כעשרים עובדים התגייסו להקמת הסוכה תחת עיניהם הפקוחות של עשרות מאבטחים פרטיים וכיסו את השטח בשלטים בנוסח: "כן למשכורת לא לתספורת", "2,000 מובטלים?", "נוחי, מי כאן הפושע?".

לצלילי השיר "שלומית בונה סוכה" הם שרו: נוחי עשה עיסקה / אותנו היא ריסקה / לכן יש הפגנה היום / ואין זו סתם עסקה / מפוקפקת ודפוקה/ אומרים למעריב שלום."

הנאמנים של העיתון מונו ב-23 בחודש והחל מתאריך זה הם אחראים לכך שכל העובדים יקבלו את שכרם ואת זכויותיהם, ואולם ועד עובדי מעריב תובע, כי דנקנר לא יגלגל את האחריות לידי הנאמנים: "אנחנו דורשים מנוחי דנקנר לחתום עמנו על הסכם שיבטיח שהעובדים יקבלו מאה אחוז מהזכויות שלהם – ולא פחות!".

עובדי מעריב מפגינים מול ביתו של דנקנר
עובדי מעריב מפגינים מול ביתו של דנקנר

מחר בשעה ארבע אחר הצהריים, בהפגנת מחאה שיערכו מול ביתו, יקראו העובדים לראש הממשלה בנימין נתניהו  לשמור על המשך קיומו של מעריב: "סגירת עיתון היא פצצה לדמוקרטיה. פיטורי אלפיים עובדים הם קו אדום! לא ניתן לראש הממשלה להתבצר בשתיקתו כאשר מעריב, מפעל ובו אלפיים עובדים, נמצא בתהליך קריסה", אומרים העובדים.

[related-posts title="ידיעות בנושא מעריב:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן