Skip to content

סרטן השד: נשים מסייעות לנשים

האגודה למלחמה בסרטן במסע הסברה חדש: מעודד חולות בסרטן השד לפנות למתנדבות ארגון "יד להחלמה" לקבלת תמיכה וגיבוי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בימים אלה יוצאת האגודה למלחמה בסרטן במסע הסברה חדש, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, שמלווה אותה בהתנדבות במשך שנים ארוכות. בסרטון, קוראות שרה ברום, דנה ודר-וייס ונילי הררי, שלוש נשים שחלו והחלימו מסרטן השד, לנשים בשלבים הראשוניים של המחלה לפנות לארגון "יד להחלמה" של האגודה למלחמה בסרטן, כדי לקבל עזרה וסיוע מנשים שהתמודדו עם מה שהן מתמודדות כעת.

יד להחלמה
יד להחלמה. פוסטר של הקמפיין

במהלך הסרטון מציגות שלוש הנשים את סיפורן האישי ומתארות את תחושתן הקשה לאחר גילוי המחלה. לאחר מכן מספרת כל אחת מהן איך מתנדבת "יד להחלמה" סייעה לה ותמכה בה, ואיך כיום הן מסייעות לנשים החולות בסרטן השד. הסרטון יעלה לשידור ביום שלישי, 9.10.2012, וישודר על מרקעי הטלוויזיה במשך חמישה ימים. בנוסף, יופקו גם מודעות לעיתונות הנגזרות מהתשדיר.

לדברי מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, "חודש אוקטובר הוא חודש המודעות העולמי לסרטן השד. במסגרת מגוון הפעילויות אותן יוזמת האגודה למלחמה בסרטן בחודש זה בולטת הפעילות ההסברתית של ארגון  יד להחלמה, ואנו תקווה כי בעזרת הפעילות והתשדיר, נשים רבות נוספות יפנו לארגון ולמתנדבותיו המסורות כך שהן יקבלנו עזרה וסיוע בהתמודדות עם המחלה".

ארגון  "יד להחלמה" של  האגודה למלחמה בסרטן הוא ארגון ארצי של נשים מתנדבות, אשר התמודדו עם סרטן השד והחלימו. הארגון נוסד בישראל על ידי האגודה למלחמה בסרטן בשנת 1967 והוא מונה כ-250 מתנדבות מכל רחבי הארץ. כל הנשים המתנדבות בארגון עברו ניתוח שד, השתקמו, וכעת עומדות לצד מנותחות חדשות, בתחילת התמודדותן עם מחלת סרטן השד, בעת המשבר, החרדות, והחשש מפני הלא נודע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן