Skip to content

תאונת דרכים קשה בדרום: אישה נהרגה ותשעה נפצעו

בתאונה חזיתית בין שני כלי הרכב ליד צומת שוקת נהרגה אישה, שני נערים נפצעו בינוני ושבעה קל. בצומת בית קמה בדרום נעצר רכב שבו נמצא קילוגרם הרואין, ובכביש 431 נעצר נהג שנסע במהירות של 210 קמ"ש וטען כי מד המהירות שלו מקולקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תאונה קטלנית בדרום – אישה בת 38 נהרגה ותשעה בני אדם נפצעו בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב, שאירעה היום (שני) בצהריים בכביש 31, בין צומת שוקת ללהבים. צוותי מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה של האישה. שני נערים בני 12 ו- 14 נפצעו בינוני ועוד שבעה נפצעו קל. לאחר חילוץ שלושה לכודים מכלי הרכב פונו הפצועים לבית החולים סורוקה בבאר שבע להמשך טיפול. לפני יומיים נהרג בתאונה אחרת בכביש זה גבר בן 31.

ההרואין שנתפס (צילום: משטרת ישראל)
ההרואין שנתפס (צילום: משטרת ישראל)

בפעילות אכיפת מהירות כחוק שעשתה משטרת התנועה הארצית בכביש 431 סמוך למחלף נשרים, נתפסו שני נהגים, כשהאחד נוהג במהירות של 193 קמ"ש והשני הצליח להגיע למהירות של 210 קמ"ש.

רישיון הנהיגה של הראשון, תושב בת ים (31), נפסל  והוא יזומן למשפט. הנהג השני, תושב פתח תקווה (41), החליט להתחכם וטען שמד המהירות שלו אינו פועל, והתנגד להציג את רישיונותיו. רישיונו נפסל והוא נעצר.

בפעילות נוספת של ימ"ר הנגב באזור צומת בית קמה, נעצר רכב לבדיקה. ברכב היו שני תושבי הצפון בדרכם לביתם. בתוך רכבם נמצאה חבילה עם קילוגרם הרואין. מבירור ראשוני עולה, כי השניים רכשו זה עתה את הסמים מסוחרים מקומיים והיו בדרכם חזרה צפונה. השניים נעצרו ויובאו הערב או מחר להארכת מעצרם.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן