Skip to content

פייגלין מתמודד על מקום ריאלי בכנסת

משה פייגלין אינו מתייאש. למרות שבבחירות הקודמות התמודד על מקום ריאלי בכנסת, זכה במקום ה-20 - ונדחק בסופו של דבר למקום ה-36 - הוא חוזר להתמודד על מקום ריאלי גם בבחירות הפנימיות הקרובות של הליכוד לכנסת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא חלפה שעה קלה, מאז הודיע ראש הממשלה על הקדמת הבחירות – ובליכוד החלה כבר ההתרוצצות לקראת ההתמודדות הפנימית הצפוייה על מקום ריאלי ברשימת המועמדים לכנסת.

רוצה מקום ריאלי. משה פייגלין (צילום מעמוד הפייסבוק של משה פייגלין)
רוצה מקום ריאלי. משה פייגלין (צילום מעמוד הפייסבוק של משה פייגלין)

את האות נתן הערב משה פייגלין, ראש חטיבת "מנהיגות יהודית" בתוך הליכוד. בעמוד הפייסבוק שלו פרסם פייגלין קריאה לחבריו לסייע לו בהתמודדות על מקום ריאלי בכנסת: "שלום חברים!", כתב פייגלין. "בעוד כחודש ימים יתקיימו בחירות פנימיות לקביעת רשימת חברי הליכוד לכנסת הבאה. כמובן ששיבוצי במקום טוב ברשימה יהווה התקדמות חשובה במסע אותו התחלנו יחדיו עוד בימי זו ארצנו, ובהמשך בהקמת מנהיגות יהודית והצטרפות לליכוד.

"אני מתמודד ברשימה הארצית (עד המקום ה20)", הודיע ראש "מנהיגות יהודית". "צריך להבין שבשונה מהפעם הקודמת, מספר לא מבוטל של ח"כים מכהנים עומדים למצוא עצמם מחוץ לרשימה. לכן הקרב על מקום ריאלי הולך להיות קשה במיוחד. בהמשך נפרסם בכמה ערוצים כיצד ניתן לסייע ויחד אתכם, בעזרת ה', נעמוד במשימה".

פייגלין התמודד גם בבחירות האחרונות, לכנסת השמונה עשרה, על מקום ברשימת הליכוד לכנסת,  תחת הסיסמה "פייגלין, אפשר להאמין". בסופו של דבר נבחר פייגלין למקום ה-20 ברשימת מועמדי הליכוד לכנסת, בקבלו 12,270 קולות שהן כ-25.3% מקולות המצביעים. אבל ב-11 בדצמבר 2008 התקבלה עתירה לוועדת הבחירות של הליכוד, שאותה הגיש אופיר אקוניס, מקורבו של בנימין נתניהו – עתירה שבעקבותיה נדחק פייגלין למקום ה-36. פייגלין החליט שלא לערער על ההחלטה כיוון שלדבריו אין לו אמון במערכת המשפט בישראל‏. בבחירות עצמן זכה הליכוד ב-27 מנדטים ופייגלין נותר מחוץ לכנסת.

פייגלין התמודד גם, ראש בראש, מול נתניהו על ראשות הליכוד ב-30 בינואר 2012. נתניהו זכה בבחירות ברוב של 76.8% לעומת פייגלין שזכה לכ-23.2% מקולות הבוחרים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן