Skip to content

בימין מתארגנים: לקדם בליכוד רק תומכי התנחלויות

בארגון הימין "מטות ערים", שבו אלפי פעילים, מתארגנים להשתתפות בבחירות הפנימיות בליכוד לבחירת המועמדים לכנסת - כדי "שחברי הכנסת של הליכוד יהיו אנשי ימין כמו ציפי חוטובלי ולא אנשי שמאל כמו דן מרידור"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בימין לא מבזבזים זמן ומתארגנים, כבר עכשיו, כדי שבבחירות הפנימיות בליכוד יקודמו אנשי הימין ותומכי ההתנחלויות מבין המתמודדים על רשימת המועמדים לכנסת.

ארגון הימין החוץ-פרלמנטרי "מטות ערים", המאגד בתוכו אלפים רבים של פעילים, פנה הערב את פעיליו בקריאה להשתתף ולהצביע בפריימריז של הליכוד. "תקופת הבחירות קריטית לעתיד ההתיישבות. קדנציה של בניה תקבע שהתיישבות ביהודה ושומרון בלתי הפיכה. קדנציה של הקפאה תעמיד בסכנה את כל יהודה ושומרון", נאמר במכתב ששוגר באמצעות הדואר האלקטרוני.

כן לציפי חוטובלי (צילום: אתר הכנסת)
כן לציפי חוטובלי (צילום: אתר הכנסת)

"אחת הדרכים להשפיע – הצבעה בפריימריז של הליכוד. זוהי זכות הצבעה, כבר בשבועות הקרובים כנראה, לבחירת כמעט 30 מחברי הכנסת!! כך דואגים שחברי הכנסת של הליכוד יהיו אנשי ימין כמו ציפי חוטובלי ולא אנשי שמאל כמו דן מרידור".

בפניה מתבקשים חברי "מטות ערים" לבדוק כבר עכשיו, האם לא נשמטו מפנקס הבוחרים הפנימי של הליכוד: "לתשומת לבכם!!! פעילים רבים היו בעבר חברי ליכוד, אך עקב תקלה כלשהי – נפלו מספר הבוחרים. אנשים כאלה נקראים בעגה של הליכוד 'קוד 99'. מהרו בבקשה לבדוק האם אתם 'קוד 99'. אם כן, מהרו והסדירו מחדש את מעמדכם בליכוד!! ספר הבוחרים הסופי יסגר בקרוב".

אנשי "מטות ערים", שנמצאו כ"קוד 99", התבקשו לשלוח את שמם הפרטי, שם משפחתם, מספר תעודת זהות ומספר הטלפון הנייד למטה הבחירות הפנימיות בליכוד או

לא לדן מרידור (צילום: אתר הכנסת)
לא לדן מרידור (צילום: אתר הכנסת)

לאחת הקבוצות האידאולוגיות בליכוד – כמו "ליכוד-לאומי" או "מנהיגות יהודית", בראשות משה פייגלין.  "לא חשוב למי פונים – העיקר להעביר את עצמך ואת בני משפחתך בדחיפות, מקוד 99 לחבר מן המניין!"

ב"מטות ערים" מבקשים עוד מהפעילים: "כל פעם שאת/ה שרואה מודעת בחירות של בית יהודי, ליכוד, ישראל ביתנו ש"ס וכו', שבו המועמד או המפלגה לא מצהיר/ה שהוא בעד ארץ ישראל השלמה ונגד מדינה פלשתינית – צור קשר מייד עם המועמד (אם יש פרטי קשר על המודעה) ושאל מדוע?? מה זה?? מי שלא נאמן לארץ ישראל במודעות הבחירות לפחות – בטוח לא יהיה נאמן אחר כך!!! אנא עדכנו אותנו –  [email protected]  – האם המועמד או המפלגה השיבו, תוך כמה זמן, ומה השיבו. תודה רבה על עזרתכם".

זו אינה פעם ראשונה שבימין מתארגנים באופן דומה, כדי להשפיע על תוצאות הבחירות הפנימיות בליכוד ובשאר מפלגות הימין. גם בבחירות הקודמות היו התארגנויות דומות והופצו "רשימות חיסול" ורשימות מומלצים – כדי להשפיע על תוצאות הבחירות לרשימות המועמדים לכנסת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן