Skip to content

הוקמה התארגנות נגד התמודדות אולמרט בבחירות

הגוף אמור להתחיל לפעול אם וכאשר יכריז אולמרט רשמית על כוונתו לחזור לחיים הפוליטיים ולא במהלך שליחת בלוני הניסוי מטעמו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

״אזרחים חוסמי אולמרט״ – התארגנות חדשה של אזרחים – תפעל כדי למנוע את התמודדותו של אהוד אולמרט בבחירות 2013. כך מסר יו״ר תנועת אומ"ץ, אריה אבנרי.

"אסור לשכוח שהאיש הוא עבריין סדרתי שנחקר בגין עבירות פליליות חמורות", כתב אריה אבנרי בעמוד הפייסבוק שלו. לדבריו, קבוצת אזרחים פנתה לאומ"ץ בהצעה להקים במשותף גוף בלתי תלוי, שיכלול אלפי אזרחים שיירתמו למאבק כדי לחסום בדרך ציבורית את שובו של אולמרט לכס ראש הממשלה.

>>> עוד מאמרים וכתבות בנושא בחירות 2013

"הקדמת הבחירות לכנסת לראשית השנה הבאה גרמה השבוע טלטלה רבה במערכת הפוליטית, ובאורח צפוי צפה מועמדותו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, כאדם היחיד שיכול להתמודד בהצלחה מול ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו ולגבור עליו״, כתב אבנרי. ״רק עבריין סדרתי בעל ותק מסוגו של אולמרט, שביצע לאורך חייו הציבוריים שורה ארוכה של עבירות פליליות והוקע מהחיים הפוליטיים, מסוגל להיות מצויד במידה רבה של חוצפה ולנסות לחזור לכס ראש הממשלה ש'נגזל' ממנו לדעת חבריו הקרובים. שום דבר לא יעזור להם: שמו הרע והתנהלותו המצחינה לא קיבלו מעולם טיהור ואות הקין של אדם מגה-מושחת יהיה טבוע עמוק במצחו של אולמרט כל חייו".

 על-פי התכנית, ייבוצעו על ידי ההתארגנות החדשה כמה צעדי בלימה, ביניהם החתמה המונית על עצומה וארגון מסע הסברה רחב "לחשיפת דמותו הפלילית האמיתית של אולמרט".

 לגוף זה גם הוצע שם – א. ח. א. ראשי תיבות של אזרחים חוסמי אולמרט.

הגוף אמור להתחיל לפעול אם וכאשר יכריז אולמרט רשמית על כוונתו לחזור לחיים הפוליטיים ולא במהלך שליחת בלוני הניסוי מטעמו.

"הבהרנו לאזרחים טובים אלה, שאומ"ץ תתמוך בנפש חפצה בהתארגנות זו ותפעל ככל יכולתה בדרך משפטית וציבורית במטרה לחסום דרכו חזרה לראשות הממשלה על-מנת שלא ימשיך להשחית את המדינה כבעבר״, דברי אבנרי.

1 Comment

  1. Omessi
    13 באוקטובר 2012 @ 2:35

    התארגנות כזאת כבר קיימת. שנים. אבל לא קוראים לה אח"א.
    קןראים לה "בחירות".
    לא בא לכם אולמרט-ליברמן-ש"ס או מי שלא יהיו?
    אז אל תצביעו בשבילם.
    ואל תצביעו בשביל מי שלא יהיו, בדיוק מאותן סיבות:
    שחיתות, רמאות, עוון וקלון, וכיוצא באלה.
    מתאים לכול פיליטיקאי שלא בא לכם עליו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן