Skip to content

סתיו שפיר תתמודד על מקום ברשימת "העבודה" לכנסת

"אנחנו יודעים שאת הכיכרות כבר כבשנו", כתבה הערב סתיו שפיר בעמוד הפייסבוק שלה, "אבל את ההחלטות החשובות מקבלים דווקא במקומות שמהם הדור שלי מדיר את רגליו. חברים, האחריות שקיבלנו על עצמנו בקיץ שעבר חייבת להתרחב אל מעבר לרחוב. אני נכנסת לפוליטיקה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סתיו שפיר, מהפעילות המרכזיות ביותר של מחאת קיץ 2011, הודיעה הערב רשמית כי היא מצטרפת להתמודדות, על מקום ברשימת מועמדי "העבודה" לכנסת.

מצטרפת למירוץ לכנסת. סתיו שפיר (צילום: ויקימדיה)
מצטרפת למירוץ לכנסת. סתיו שפיר (צילום: ויקימדיה)

שפיר הודיעה על כך בעמוד הפייסבוק שלה. "בהתרגשות רבה, אני שמחה לבשר לכם ולכן על החלטתי להיכנס לפוליטיקה, ולהתמודד על מקומי ברשימת מפלגת העבודה. אם יש משהו שלמדתי מהשנה האחרונה, זה שדווקא רגעי ההכרעה הרציניים ביותר – הם הקלים ביותר. כשבוחרים בדרך הנכונה, השביל פתאום מתבהר. למדתי את זה ביום שבו עזבתי את העבודה שלי כעיתונאית, על מנת להשקיע את כל מאמציי בהקמת המאהל ברוטשילד. אני מרגישה זאת שוב עכשיו, לאחר חודשים של התלבטות, בפיתחה של דרך חדשה", כתבה שפיר.

"היום, רגע לפני מערכת בחירות סוערת באמת – אנחנו יודעים שאת הכיכרות כבר כבשנו. אבל את ההחלטות החשובות מקבלים דווקא במקומות שמהם הדור שלי מדיר את רגליו. חברים, האחריות שקיבלנו על עצמנו בקיץ שעבר חייבת להתרחב אל מעבר לרחוב. אני נכנסת לפוליטיקה. אדם אחד, אבל בליווי אינספור הסיפורים, התקוות והמשאלות שזכיתי לפגוש בשנה האחרונה. השליחות שלי היא לקחת את כל אלה אל תוך המקום בו קובעים את כללי המשחק. אני לא יכולה לעשות את זה לבד. יש דרך אחת ליצור פה פוליטיקה בריאה, נקייה ונכונה: אם נעשה זאת יחד. מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ' היא הבית הפוליטי שבו פועלים יחד מסורת והיסטוריה לצד אלפי צעירות וצעירים ראויים ואמיצים שיוצאים להיאבק על עתידה של המדינה הזו".

השבוע התפקד למפלגת העבודה גם ראש עיריית ירוחם, מיכאל ביטון. ביטון, שנבחר לפני כשנתיים לכהן כראש מועצה ברשימה עצמאית, שנתמכה ע"י "קדימה", הוא נשוי ואב לחמישה, קצין בגולני (כוכב הסרט "להיות קצין"), בעל תואר שני, איש חינוך אשר ניהל בעברו את מתנ"ס ירוחם, ועבד בסוכנות היהודית ובמגבית קנדה. בוגר תוכנית מנדל למנהיגות.

4 Comments

  1. דניאל קלטי
    13 באוקטובר 2012 @ 14:53

    רע מאד.

    לצערי האמנתי לה: http://j14.org.il/articles/28641 בטחתי בה. הגנתי עליה, בחירוף-נפש, נגד כל מתנגדיה.

    מסתבר, שכל הזמן הזה, בלבה, כבר היתה סתיו אחת מהם. מיוצרי מצבנו הנוכחי. מן המושחתים.

    כי מה היא, מפלגת ה"עבודה"? עאלק שמאל, עם לב ימני פשיסטי וקפיטליסטי קיצוני. מפלגתם של חולדאי ופואד, שישבה בקואליציות של שרון, אולמרט, ביבי… מפלגתם של אנשים, שרגע אחד, נשבעו בשם השלום ו"שתי מדינות לשני עמים" – ובמשנהו, בנו יותר בהתנחבלויות, מאשר שרון ושמיר ונתניהו ביחד. רגע אחד, נשבעו בשם החברה והשוויון הסוציאליסטי – ובמשנהו, הסתחבקו עם כל בעל-הון אפשרי, תמכו בהעלאת מחירי כלל מוצרי-היסוד והפריטו בלי הכרה.

    מילא, היתה מתמודדת במסגרת איזושהי מפלגה, ש*באמת* התנגדה לכל זה. לו היתה מתמודדת, בחד"ש למשל, או באיזושהי מפלגה חדשה, שעדיין לא היתה בכנסת (דוגמת "התנועה הירוקה"), או למצער במר"צ. גם אז, היה הדבר מתנגש, עם דבריה כאן http://j14.org.il/articles/28641, אבל – ניחא. אבל – ה"עבודה"?

    מפלגתם של מתנחבלים, מיליטאריסטים ומפריטי-המדינה-עד-לא-ידע, שכיום, ניצבת בראשה לא-אחרת, מאשר חברתו הקרובה ביותר, של החולדה?!

    זאת בגידה. סתיו שפיר – מבחינתי, את מחוקה.

  2. אלונה
    13 באוקטובר 2012 @ 13:29

    מישהו כבר הציע (באתר אחר) שכדאי להכניס לכנסת גם את כל פליטי הריאליטי…בייחוד את הבנות מ"היפה והחנון"…חחחחחח

  3. איציק
    13 באוקטובר 2012 @ 9:11

    מה חשבתם שמעניין את הגברת אם לא כיבודים ?
    איזו מחאה היתה ,מחאת האומנים שהעניקו בידור זול להמונים , אילו כיכרות כבשה הגב' סתיו ?
    האם גרמה לשיוני שיטת הממשל? האם המחירים ירדו לאור אותה "מחאה " ?נהוף הוא הם רק עלו ועלו .
    כנראה מפלגה אשר נשענת על ידועונים ואו מיחצנים את עצמם במקום אנשי מעשה דינה להיות מחוץ לכותלי בית המחוקקים שלנו שהפך באשמת הסלב לביבר וקירקס במקום למקום הדואג לאזרחיו .

  4. אלונה
    13 באוקטובר 2012 @ 8:39

    אז מה? כל הרעש והציפצופים שהיא עשתה במחאה החברתית היו אך ורק בשביל לקדם את עצמה?? ולפי מה שהבנתי, שלי יחימוביץ' מאפשרת לה להתמודד על מקום ריאלי ברשימת "העבודה" מבלי שלבחורה יש איזשהו נסיון……..
    אני לא התכוונתי לבחור ב"עבודה", בעיקר כשהגב' יחימוביץ' עם הפה הגדול אך עשייה אפס, מנהיגה אותה, ועכשיו יותר מתמיד אני משוכנעת עד כמה צדקתי בקשר לאישה הזאת שכביכול מקשקשת ללא לאות על המצוקה החברתית אך בעצם מייצגת את הצביעות החברתית במיטבה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן