Skip to content

"טייקון הדלק" חשוד בסחיטה ואיומים

אתמול נעצר החשוד והבוקר הוא הובא להארכת מעצרו. המשטרה: הוא חשוד בסחיטה ואיומים משני אנשי עסקים. החשוד מכחיש את האשמות. בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על כל פרט נוסף מהפרשה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחד מסוחרי הדלק הגדולים בישראל הובא הבוקר (שני) על ידי משטרת ישראל לבית משפט השלום בראשון לציון, בבקשה להארכת מעצר. זאת לאחר שאמש נעצר על ידי יחידת להב 433, זרוע התשתיות במשטרה, בחשד לכמה מקרי תקיפה ולסחיטה בכוח של שני אנשי עסקים בעקבות חוב כספי. החשוד מכחיש כל מעורבות במעשה והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבוע. בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד עד סוף השבוע והטיל צו איסור פרסום על שמו ועל פרטי החקירה.

אמש אישרה המשטרה כי השלימה חקירה סמויה שנערכה על ידי חוקריה, בפיקודו של ניצב משנה אהרון ולריולה, לאחר ששני בעלי עסקים, שביצעו עם סוחר הדלק עסקאות במיליוני שקלים, התלוננו כי נסחטו על ידו. החשוד, המכונה גם "טייקון הדלק", הוא בעלים של עשרות תחנות דלק בארץ, וידוע כי עשה את הונו בזמנו בעסקאות שעשה עם הרשות הפלסטינית.

כמו כן, נקשר בעברו לפרשה של הונאת הבלו הגדולה ונאלץ בעקבות כך לשלם קנס כספי גבוה מאוד (כופר). מדובר בהונאה  שנחשפה ביוני 2012, אז נעצרו 15 חשודים בחשד שהוציאו חשבוניות פיקטיביות בשווי 3.5 מיליארדי שקלים, ובכך נגנבו מהמדינה 600 מיליון שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן