Skip to content

שושלת עשר

אביגיל אסולין מאור עקביא לא האמינה שזה יצליח לה – ללדת את בנה הבכור בדיוק בתאריך יום ההולדת של אביה ושלה, ב-10 באוקטובר. ד"ר מידן, הרופא הבכיר בחדר לידה, דווקא חשב שיש סיכוי. הסוף: לידה של בן בריא 17 דקות אחרי שהתאריך המיוחל הפציע. שושלת נוסח הלל יפה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זה היה סיפור לא ידוע מראש. כשאביגיל אסולין ידעה שהיא בהריון, התאריך המיועד היה בחודש אוקטובר. "היו דיבורים על זה שאולי הוא ייוולד ביום ההולדת שלי, אבל זה בכלל לא היה בטוח", היא מספרת.

ב- 9.10.2012 היא הגיע לבדיקה שגרתית בחדר לידה, אבל ללא צירים. לאחר מספר בדיקות, הודיעה לה המיילדת: צירים אין, אבל פתיחה יש וקדימה לחדר לידה. שעה קלה לאחר מכן גם הופיעו הצירים ואביגיל נכנסה ללידה פעילה. לד"ר אלעד מידן, שהיה הרופא בחדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה באותן שעות, סיפרה אביגיל על כך שיום הולדתה חל ב- 10.10.2012, וכך גם של אביה והיא תשמח אם גם כך יהיה של בנה הבכור העתיד להיוולד.

ד"ר מידן, האם אביגיל ובנה שנולד בדיוק בזמן (צילום: יח"צ)
ד"ר מידן, האם אביגיל ובנה שנולד בדיוק בזמן (צילום: יח"צ)

"הלידה שלה התקדמה בצורה טובה ביותר ולכן היינו בטוחים שהיא תלד כבר ב-9.10", מספר ד"ר מידן, "אבל הגורל רצה אחרת. בסביבות השעה אחת עשרה וחצי בלילה ראינו שהלידה כבר ממש מתקדמת והיינו בטוחים שהילד אוטוטו בחוץ, אבל הוא המתין, כפי שאמו רצתה, ונולד בסוף אחרי לחיצות ובלידה רגילה ב- 10 בחודש בשעה 00:17. מבחינתנו מה שהיה חשוב זה שאביגיל והתינוק יהיו בסדר – התאריך זה כמובן בונוס מיוחד ואני שמח שיצא לנו להגשים לה חלום".

ומה אומרים במשפחתה של אביגיל? – שם כולם מרוצים ומתכננים לעשות מסיבות יום הולדת גדולות מעתה ואילך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן