Skip to content

כחלון: "אני מרגיש צורך בפסק זמן"

לראשונה מאז הטיל את הפצצה על פרישתו לזירה הפוליטית, התייצב השר כחלון מול חברי סיעתו ומול המצלמות והסביר כי הוא מרגיש שעליו לקחת פסק זמן. "אני מביט סביבי בסיפוק רב", אמר. "יש לי רצון להשתלב במערכת שתקדם את נושא שינוי שיטת הממשל, דבר שיביא לקידום השוויון בנטל ויסייע לשכבות החלשות ולעיירות הפיתוח"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"הודעתי על פרישה מהתמודדות לכנסת, אבל אני לא פורש מהליכוד", כך הבטיח היום אחר הצהריים השר משה כחלון, לחברי סיעת הליכוד. לראשונה מאז הטיל את הפצצה על פרישתו ללב הזירה הפוליטית, התייצב השר כחלון מול חברי סיעתו ומול המצלמות והסביר כי הוא מרגיש שעליו לקחת פסק זמן ולהמשיך לפעול להצלחת המפלגה. " אני מביט סביבי בסיפוק רב", אמר. "אני מרגיש צורך בפסק זמן. יש לי רצון להשתלב במערכת שתקדם את נושא שינוי שיטת הממשל, דבר שיביא לקידום השוויון בנטל ויסייע לשכבות החלשות ולעיירות הפיתוח.

זקוק לפסק זמן. כחלון. (צילום: אתר הכנסת)
זקוק לפסק זמן. כחלון. (צילום: אתר הכנסת)

"אני כעשר שנים בכנסת", אמר השר כחלון. "ארבע מתוכן בממשלה, כל לילה הלכתי לישון עם תושבי מדינת ישראל והתעוררתי עם אזרחי מדינת ישראל, יצאתי מגדרי כדי לפעול למען כל שכבות האוכלוסיה. עשינו רפורמות ושינויים גדולים, כל אלה הביאו לרווחת האזרחים. אני בטוח שהממשלה תמשיך ברפורמות. יוקר המחייה עדיין גבוה".

כחלון החמיא לבנימין נתניהו ואמר: "אני רוצה לומר חד משמעית: אלמלא שיתוף הפעולה של ראש הממשלה לא היינו מצליחים לבצע את הרפורמות. הן היו מונחות על השולחן שנים רבות. נדרש ראש ממשלה כזה כדי להביא אותן לפועל. היינו צריכים את הגיבוי שלו.

"אני באופן אישי גדלתי בליכוד, התחנכתי בליכוד ואני מאמין בערכי הליכוד הכוללים כלכלה חופשית, יצירת מקומות עבודה, פתיחת שוק ולא סגירת שוק", אמר כחלון. "זו הדרך החברתית האמיתית, זו הדרך שהממשלה הובילה. אני בטוח שהממשלה הבאה תמשיך ברפורמות, הליכוד יודע איך לעשות זאת. אני אקח חלק אקטיבי במערכת הבחירות הקרובה ואפעל לכך שהתנועה המפוארת הזו תמשיך להוביל את מדינת ישראל".

את ישיבת הסיעה פתח ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שדיבר על ההליכה לבחירות, והבטיח, לקול צחוקם של חברי הסיעה, ש"הפעם (פיזור הכנסת) זה סופי". נתניהו התייחס גם אל פרישתו של כחלון: "אני יכול להבין את הרצון לקחת פסק זמן, קרה לי גם. אני לא נואשתי ולא מתכוון להתייאש מהניסיון לשכנע אותו להישאר איתנו. מקומך איתנו בהובלת המדינה".

על הבחירות הקרובות אמר: "נבקש את אמון הבוחר, הבטחנו לו שני דברים: שנחזק את הכלכלה ונחזק את הביטחון ואנחנו עשינו את זה. עשינו את זה יחד בעבודה משותפת ואני מקווה ומאמין שאזרחי ישראל יתנו לנו מנדט משותף להמשיך להוביל את המדינה", הוסיף.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן