Skip to content

חושך בעיניים

"דייט בחשכה" היא עוד ריאליטי עם טוויסט, שלא באמת טוב, וככה גם התוכנית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"דייט בחשכה" היא תוכנית ריאליטי חדשה בערוץ 2. תוכנית הבכורה של הסדרה שודרה במוצ"ש האחרון. הסדרה מפגישה בין שתי שלישיות: אחת של שלושה פנויים והשנייה של שלוש פנויות, אותן מכניסים לווילה ביחד. עד כאן נשמע כמו עוד תוכנית ריאליטי. אך בתוכנית הזו יש טוויסט – הבנים והבנות מופרדים ונפגשים רק לדייטים קצרים וההפתעה הגדולה: הדייטים הם בחושך מוחלט ומצולמים במצלמות מיוחדות.

חילופי זוגות. "דייט בחשכה". צילום מהמסך

בהתחלה נפגשים שלושת הזוגות ביחד בחדר חשוך ומנהלים שיחה ראשונית להכרות כללית. ואז כל בחורה בוחרת במי היא רוצה לפגוש לדייט בחשכה.
כמו בכל ריאליטי טוב, גם כאן תמהיל האנשים נע בין הלא מודע עצמי לביזרי. הדייט הראשון היה בין פז, בחור צעיר ו"זורם", לבין שרית, בעלת האינטואיציות החזקות. שרית יצאה מהדייט ואמרה לחברותיה, שבעזרת כוח האינטואיציה המוחלט שלה היא הבינה שפז הוא אתיופי. כמובן, שההפך הוא הנכון.

הדייט השני,  שהיה בין רווית לבין רן הגרוש, היה משמים במיוחד. קצת קשה להבין  איך בשיממון הזה ובחושך הזה, הם פשוט לא נרדמו זה בחיקה של זו.

הדייט השלישי היה דייט הדחוי: ירון, יבואן וודקות שחצן, עם מור, שברחה לו באמצע הדייט. כנראה אתה צריך להיות טיפוס די ייחודי כדי שאישה תברח ממך בחושך.

בחלק השני הבנות רואות סרטון, שבו מוצגים בתי הרווקים, שחלקם נראו כמו משכונת הארלם, ואחרים נראו כאילו נלקחו בטיסה ישירה מטירתו של קדאפי. הנשים קיבלו על פי הסרטון הזדמנות לבחור דייט נוסף (עם אותו אחד מהדייט הראשון, או עם מישהו אחר).

מור נפגשה עם פז, שהופתע לשמוע שהוא אתיופי. ביחד הם רקחו מזימה לשכנע את כולם שהוא אתיופי.  

שרית, אחרי שראתה את הזוהר של עולם הוודקה, החליטה שהיא מוכנה לוותר על הגבולות שלה מתחילת התוכנית (לא לצאת עם בחור אלרגי לחתולים) ולהחליף את החתולים שלה בחיי הזוהר של פולין. מה שנקרא when money talk the cat shit walks

בסה"כ התוכנית  הזו היא עוד תוכנית דייטים/ריאליטי עם טוויסט, שלא באמת טוב, וככה גם התוכנית. מדרגה אחת במדרגות לגן עדן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן