Skip to content

ליגת הכדורגל במצרים לא תיפתח השנה

בעקבות האסון במגרש הכדורגל בפורט-סעיד, שבו נהרגו בפברואר 74 אוהדים, החליטה המשטרה המצרית לא לאפשר את פתיחת עונת הכדורגל הנוכחית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
זה ספורט?
זה ספורט?

התאחדות הכדורגל המצרית דחתה למועד לא ידוע את פתיחת עונת המשחקים, זאת בעקבות המהומות במגרש הכדורגל בפברואר, שהותירו 74 הרוגים.

ה-BBC מדווח שהעונה הקודמת, 2011 – 2012, נקטעה בעקבות מותם של אוהדי המועדון הקהירי "אל-אהלי" בפורט סעיד. משחקי הליגה היו אמורים להתחדש בספטמבר, אולם מחאת אוהדי המועדון וקרובי משפחות של הקורבנות מנעה זאת.

עתה הודיעו אנשי התאחדות הכדורגל שהמשטרה אינה מתירה את פתיחת העונה החדשה.

האסון בפורט סעיד החל עם פלישת אלפי אוהדי הקבוצה המקומית, "אל-מסרי", לכר הדשא ותקיפת שחקני ואוהדי המועדון הקהירי. אחר כך האשימו אוהדי "אל-אהלי" את המשטרה שלא התערבה בנעשה בגין חלקם של חלק מהאוהדים, הידועים כ"אולטרה" (קיצונים), בהפגנות שהביאו לנפילת הנשיא חוסני מובראק. אף שכמה אנשי ביטחון בכירים ופקידי ההתאחדות לכדורגל פוטרו מתפקידיהם, לא ברור עדיין מי האחראי לטרגדיה שהתחוללה בפורט סעיד. כאשר ניסתה ההתאחדות לפתוח את העונה החדשה בספטמבר תקפו מאות אוהדי "אל-אהלי" את משרדיה, בקריאה לעשיית צדק עם ההרוגים.

בינתיים מתחרה קבוצת "אל-אהלי" בחצי הגמר של ליגת האלופות של אפריקה. בשבת תשחק הקבוצה בלא קהל נגד קבוצת "כוכבי אור השמש" הניגרית.

[related-posts title="עוד על כדורגל בעולם:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן