Skip to content

נוסעת בת 80 נפטרה בטיסת אל על לניו יורק

רופא שהוזעק מקרב הנוסעים ביצע בה פעולות החיאה, אך ללא הועיל והוא נאלץ לקבוע את מותה. הודעה נמסרה למשפחת הנפטרת שהוזמנה לנמל התעופה בניו יורק לקבל את גופתה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נוסעת בת 80, אזרחית אמריקנית, שהייתה בטיסה 001 של אל על לניו יורק, שהמריאה היום בשעה אחת אחר חצות, נפטרה בזמן הטיסה. צוות דיילי המטוס, פעלו בהתאם לנהלים, הזעיקו רופא מקרב הנוסעים ולמרות נסיונותיו להחיות את הנוסעת הוא קבע לבסוף את מותה. הודעה הועברה, בזמן הטיסה, למשפחת הנפטרת .

פעולות ההחיאה לא הועילו

זמן קצר לאחר שמטוס אל על המריא בדרכו לניו יורק, הרגישה נוסעת בת 80 ברע. דיילים שהוחשו למקום מושבה במחלקת התיירים, שאלו באמצעות מערכת הכריזה אם יש בין הנוסעים רופא ואם כן שיגיע אליהם. רופא שהיה בטיסה נענה לבקשה. הדיילים העבירו אותו לנוסעת. הוא החל בבדיקותיו וכשהרגיש, כי מצבה מתדרדר, הוא ביצע בה פעולות החיאה, אך ללא הועיל והוא נאלץ לקבוע את מותה. הדיילים העבירו את הנפטרת לקידמת המטוס, כדי לא להשאירה בין הנוסעים הרבים במחלקת התיירים.

בהתאם לנהלים נמסרה הודעה על המקרה למרכז השליטה של אל על ולמשפחתה של הנפטרת, שהוזמנו לנמל התעופה בניו יורק, כדי לקבל את הגופה, אחרי שגם רופא מקומי יקבע את מותה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן